Frați ( Sugar Baby )
Volumul 1 : - Se folosește de mine -
Prolog
+
Capitolul 1 : - Ne reântâlnimMin Yoon Gi . E doar un idol nu ? Ei bine nu e chiar așa .De curând a devenit regele vampirilor . Acesta are un frate mai mare însă într-o zi se trezește cu o așa zisă soră mai mica la ușa .
…………………………………………
Bună mă numesc Rose și am 18 ani . Am terminat de curând liceul și m-am angajat … defapt mi-am închiriat un scaun la un salon de cosmetică pentru ca nu imi place să am un șef și sunt româncă … Doar mama e … Ea a fost într-o vacanța la Seul și a fost violată așa că iată-mă pe mine .
Nu știu nimic despre tatăl meu înafara faptului că numele de familie e Min . Cu toate că stie de mine nu a luat legătura cu mine niciodată … Dar s-a asigurat că nu voi duce lipsă de nimic …
Nu vreau nimic … Stiu … Sigur e căsătorit și are copii … De aceea nu vrea să ia legătura cu noi pentru că nu vrea să își strice căsnicia și îl înțeleg … Doar ca mama are cancer … Și … Urăsc gândul că nu voi găsi pe nimeni acasă când mă întorc de la lucru … Nu sunt pregătită … Vreau să simt iubirea părintească încă puțin …
Oh ! Am primit o cerere de prietenie .
- Min ?! Poate e tata ! Mama ! Mama ! Cred că tata mi-a dat cerere !
Mama : - Poftim ?! Să văd !
- El e ?!
Mama : - Da ! El e ! Accepta ! Asta e șansa ta !
- ok ...Peste câteva ore
………….………………………………
Domnul Min s-a conectat 🔵
………………………….………………Bună Rose !
Bună ziua …
Sunt eu … Tatăl tău …
Da … Mama mi-a confirmat …
Ești bine ? Îți lipsește ceva ?
Deocamdată nu … Dar îmi va lipsi mama …
Ce vrei să spui ?
Are cancer …