2 gün sonra
Büyük bir odada hazırlanıyordum bu sırada içimden ağlıyordum.. Ben Peter ı seviyordum oda beni nasıl ne ara bu duruma düştük dünden bugüne düşünüyordum Peter ın bana kötü davranması loki ile zorla evlenmem bunu kaldıracak durumda değildim ama bu işin peşini bırakmayacaktım.. Kadınlar beni biraz daha süsledikten sonra yavaşça kapıyı açtılar tamda karşımda loki duruyordu üzerindeki her şey siyah zırhtan yapılmıştı.. Onu sevmemeye başladım çünkü banada davranışı anormal Di..
Loki nin kolunu tutuyordum ve yavaşça bir yere oturduk hala tedirgindim.. Bu düştüğüm durumdan kurtulmak istiyorum odin e neden lokiyle evleneceğimi sordum fakat cevabı alamamıştım... Acele bir işleri varmış gibi hemen hazırlıklara başladılar... Ve Şimdi bu haldeyim.. Etrafıma baktığımda yabancı insanlarda vardı... Loki bana tedirgin bir şekilde bakıyordu sanki bir şeyden korkuyormuş gibi bende ona merakla sordum
"neyin var loki? "
" be-ben ben iyiyim sorun yok.. "
" emin misin "
" evet dedim ya! "
Loki iyice sinirimi bozmuştu bari adam gibi konuş benimle be! Sonrasında bir ses duydum... Odin konuşuyordu sanırım düğün merasimi olucak tı(galiba yanlış mı yazdım bilmiyorum)
O sırada bir ses bombası işittim ve hemen ardından tamda üzerimden geçen bir ok! Tamda yüzüme gelirken loki kafamı eğdi.. Tabi ikimizde eğildik.. Sonrasında hiç bir şey göremiyordum çünkü her yer toz dumandı.. Ardından tanıdık bir ses duydum.. Kafamı kaldırdığımda demir adam yani Tony stark ı gördüm! Aman tanrım cidden oydu tamda karşımdaydı direk Ayaga kalkacağım sırada loki bileğimi tutarak sıktı ve bağırdı "hiç bir yere gitmiyorsun Jemma!"
"bırak beni! Canımı yakıyorsun! "
O sırada Tony stark konuşmaya başladı" müdahale zamanı! "
Direk loki yi yaka paça fırlattı ve bana baktı
Bende direk ona sarıldım" ahh inanamıyorum nerden buldunuz beni!? "
" cebindeki navigasyon sayesinde.. Hadi çabuk gidiyoruz"
Tony stark ile ilerledim zamana bir kaç tane süper kahraman vardı... Hawkeye captain America ve Natasha.. Sonrasında koca bir uğultu duydum büyük bir çınlama duydum kulağım neredeyse sağır olacak bir şekilde çımlamaydı bu.. Biraz daha etrafıma çünkü Tony stark ı gözden kaybetmiştim.. Biraz daha baktığımda Peter ı gördüm direk karşıdaydı ve bana sinirlice bakıyordu ama neden? Neden kızıyordu!? İşte o sırada da bayılmadan önce kısık bir sesle "Peter" diyerek bayıldım...
&&&&&&&&&
Uyandığımda laboratuvar gibi bir yerdeydim.. Biraz daha etrafıma baktıktan sonra Tony stark ı görünce direk yattığım yerden fırladım ve direk Peter ı sordum
" Peter nerde Tony stark? "
" merak etme Jemma onuda yanımıza aldık "
" nasıl yani? Odamı burda!? "
" evet ve sakin ol simmons seni onun yanına götüreceğim "
Tony stark ile yine boş bir koridorda yürümeye başladık.. Ve ardından konuşmasına devam etti
" seni çok şaşırtacak şeyler söyleyeceğim.. Ama bunu Peter ın ağzından duyacaksın "
" ne? Şimdiden merak ettim neler oluyor bay stark? "
" gel ve gör... "
Biraz daha ilerledikten sonra bir odaya girdik kapının başında tabela vardı 'deney odası'
Merak edip Tony stark a sordum" Tony stark burda ne işimiz var? "
" anlatacağım simmons.. Sadece biraz sabırlı ol.. "
Ve Tony stark beyaz bir perdeyi açtığında Peter ın çıplak bir şekilde yattığını gördüm sadece belden aşağısı çarşaf ile sarılıydı.. Gözlerimi kocaman açtım!
" Bay stark? O-o Nasıl buraya geldi? "
" ahh tabi anlatmayı unuttum sen bayıldıktan sonra Peter seni kucaklayıp bir yere götürecekti bende onu uyutup ikinizde buraya getirdim şansa bak ki Peter ın neden sana kızgın oldugunu öğrendim.."
" neden? "
" loki onun aklını karıştırmış yani bir nebze beyniyle oynamış ama Neyseki bunu hallettik.. Şu an her şey yolunda artık o seni tanıyabilir ve.. "
Ve kendi kendime sessiz bir şeydir" sevebilir "
Dedim ve bay stark" bir şey mi söyledin Jemma? " dedi bende kafamı olumsuz yönde salladım bay stark kafasını salladığında yine bir espri yaptı" şimdi pamuk prensesini uyandırmak ister misin bay prens "
" Tony bey.. Lütfen... Beni utandırıyorsunuz"
" ahaha sadece şakaydı.. Aslında ikinizinde birbirinizi sevdiğini biliyorum aslında çook daha önceden "
" ama ama nasıl? "
" neyse bunu sonra konuşalım.. Şimdi Peter ı uyandıralım ve olayı iyice bir anlayalım "
Bay stark bir iğne alıp tamda Peter ın koluna enjekte etti ve Peter pat diye büyük bir nefes ve öksürük alıp uyandı içimden sevgi dalgaları fışkırmıştı tamda kalbimden... Ona sarılmak onun kokusunu içime çekmek istiyordum fakat Tony stark olunca bu biraz zor oluyordu..
Peter uyanır uyanmaz bana baktı ve "Jemma" diye kekeledi Ayaga kalkacağı sırada Tony stark onu tuttu ve "biraz dinlen Peter hala bedenin yorgun Biraz dinlen" Peter ın rengi bembeyaz olmuştu gözleri kan içindeydi.. Onun haline acıyordum.. Bay stark son defa konuştu " sen biraz dinlen seni yalnız bırakacağım ama sonra tekrar geri dönüp bize olayları anlatacaksın tamam mı?" Peter kafasını olumlu yönde salladıktan sonra odayı terk etti ve biz Peter ile baş başa kaldık... Onun yanına geldim bana bakıyordu ve kısık sesiyle konuştu "seni çok özledim Jemma" bende aynı şekilde "bende seni Peter" dedim ve iyice yakınlaşmaya başladık etraf hala sessizdi ve sadece ikimizin nefes alıp verişi duyuluyordu..Biraz daha yakınlaştık ve tamda burun buruna geldik.. Bu anı Peter ile ilk defa yaşıyordum..Bravo bana tam 774 kelime yazdım tabi sizinde hatrınızı kırmadım umarım beğenirsiniz ve umarım istediğiniz gibi gidiyordur.. Heyacanlı yerde kestim fakat bunun gidişata bundan da heyecanlı olucak.. Şimdi bir soru : sizce Peter ile Jemma yakınlaştığı zaman ne olucak veya neler olucak yorumlarını bekliyorum ve hepinizi kocaman öpüyorum
- good night everyone - Herkese iyi geceler 💕