Jungkook ile hayal et 2. bölüm

856 25 12
                                    

Durdum ve konuşulanları dinlemeye başladım.
- Ama evlenmek istediğimizi Tuğçe'ye nasık söylicez .
- Tuğçe anlayışlı bir kız bizim duygularımıza ve kazarlarımıza anlayış gösterecektir birtanem .
- Onu üzücek birşey yapmak istemiyorum ama haklısın bizim kararlarımıza saygı göstermesi gerek .
- Evet şimdi Tuğçe gelmeden gitsem iyi olucak hoşçakal birtanem .
- Tamam hoşçakal canım .
Annem biriyle görüşüyordu ama evlenmek??
Hayır olmaz istemiyorum ben daha gerçek babamın bir fotoğrafını onun kokusunu içime bile çekememişken annem yıllar sonra başka biri ile mi evlenecekti?
Durgun bir şekilde eve girdim .
- Hoşgeldin kızım .
- ......
- Tuğçe kızım birşey mi oldu neden durgunsun .
- ........ birşey yok deyip odama çıktım .
Annem birşey olduğunu anlamıştı ama benim de annemin kararlarına saygı göstermem gerekiyordu . Kendimi toparlayıp aşağıya indim . Annem ben televizyon izlerken yanıma gelip oturdu ve konuşmaya başladı .
- Tuğçe benim sana birşey demem lazım kızım ama lütfen bana anlayış göster .

Birşey yokmuş gibi davranıp konuşmaya başladım .
- Evet annecim seni dinliyorum .
- Kızım ben evlenme kararı aldım ve evlenecğim kişiyi de seninle tanıştırmak istiyorum .
- Ne..tabiki annecim ne zaman .
- Bu akşam evimize gelecekler bir tane senin yaşında oğlu var akşam için hazırlan olur mu kızım ?
- Tamam anne dedim ve kalkıp odama çıktım .
Odama girdiğimde gözümden bir damla yaş aktı çünkü artık bir üvey baba ve üvey abiye sahip olucaktım . Biraz ağladıktan sonra kendimi toparlayıp üstümü giyinmeye başladım .

Üstüme sade birşeyler giymeyi tercih ettim ve odamda beklemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme sade birşeyler giymeyi tercih ettim ve odamda beklemeye başladım . Akşam olmuştu aşağıdan sesler geliyordu galiba gelmişlerdi bende odamdan çıkıp aşağıya inmeye başladım . Aşağıya indiğimde karşımdaki manzara ile şok oldum . Jungkook tam karşımda yanında bir adam ile duruyordu . Annem bana işaret yaptı ve onlarla selamlaşmamı istedi . Daha sonra ise salona geçtik ve konuşmaya başladık .
- Kızım sana jungkook'u tanıştırayım .
- Ben zaten onu tanıyorum . Dedim ve zorla da olsa azıcık gülebildim .
- Ne güzel birbirinizi de tanıyorsunuz dedi jungkook'un babası . Jungkook da benim gibi küçükken annesini kaybetmiş kıyamam .
Kızım abini al da odana götür dedi annem o an ağlamak istiyordum çünkü sevdiğim çocuk yakında üvey abim olucaktı . İzin alıp lavoboya gittim .
Lavoboya girdim ve kapıyı kilitledim daha sonra ise göz yaşlarımı salıp hıçkırarak ağlamaya başladım . Kendimi toparlayıp lavobodan çıktığımda karşımda jungkook vardı .
- Ben de böyle olmasını istemezdim .
- Nasıl olmaşını istemezdin neyden bahsediyorsun jungkook .
- Tuğçe beni sevdiğini biliyorum ben de seni seviyorum . Dedi jungkook ne diyeceğimi bilemedim ve o anda annemler geldi .
- Kızım biz gidyoruz işimiz var dedi annem ve gittiler . Jungkook ile evde tek başımıza kalmıştık .

Saat 11 oldu .

Benim yavaştan uyukum gelmeye başlamıştı ve sonunda koltukta uyuya kalmıştım . Jungkook beni kucağına almış odama götürüyordu .

Jungkook'un ağzından
Tuğçe'yi kucağıma alıp odasına götürdüm yatağına bırakıp üzerini örttükten sonra odadan çıktım ve aşağıya inip ben de koltuğa yattım ve uykuya daldım .

İki hafta sonra .

Annemler evlenmişti ve jungkook ile ben de sevgili olmuştuk bu habere annem ve üvey babam çok sevinmişti . O günden sonra hepimiz mutlu bir şekilde yaşadık .

Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın sizleri seviyorum canlarım. 💕💕💕
462 kelime WOW ilk defa bu kadar çok yazmışım.

《BTS İle Hayal Et Tepkiler》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin