filozof-210117

8 2 0
                                    

saat akşam 10.21 galiba ilk defa sana yazıyorum. Herhalde bu hep böyle platonik şekilde olacak bende tam olarak bilmiyorum. Ama zaman herşeyi gösterecek. Sevgi midir , hoşlantı mıdır , ben bilmem öyle şeyleri aşka da inanmam zaten . Sana , bana güven demiştim. Hiç sevmeyecek olsan bile güven. Her neyse sende ki saklı güzelliğe sahip olmayı çok isterdim ama hakeden bir başkası.Bakarsın okuturum sana bunları kim bilir .

Sanırım ilk defa birini seveceğim. Nasıl olur hiç bilmiyorum. Sen farklısın ve ben bu farklılığı keşfetmek isteyen sıradan bir insan. Senin mantığını öğrenmek istiyorum , senin gözündengörmeyi istiyorum dünyayı. Belki de seni sevmeyip sana  özeniyorumdur , ironiye bak bir de idolüm mü olacaksın sen?

Herşeyimsin deriz insanlara. Peki bu tanım kime göre? Ne kadar yer kaplar? Bir nesne yerine geçebilir mi ki ?

Bana göre sen evrenselsin. Benim evrenimde ki bütünlüğü kapsıyorsun mesela.

Umut etmek istemiyorum ama her sabah yeniden doğacak güneş için bir umut varsa , karanlığın ardından güneşi bekleyen biri varsa ,benim seni umut etmemem için bir sebep te yok demektir değil  mi?

Gel, her anını beraber yaşayalım. Ya ben korkuyorum biliyor musun?Geçici olmasından sa bağlanıp kalmaktan ve sonrasında hiçbir şeye odaklanamamaktan korkuyorum.

Bunun yüzünden en büyük korkum sensin diyebilirim. Hani insanların başına en çok korktukları şeyler gelirmiş , sende benim başıma gelmelisin mesela..

sana burdan yazarken hiç utanmıyorum , bana solucan ve ya kertenkele kuyruğu diyebilirsin. Kopardıkça yüzsüz gibi tekrardan çıkan bir kertenkele kuyruğu ve ya ikiye böldüğünde ölümün gururuna yenik düşmeyip canlı kalmaya devam eden bir solucan...

hakkındaki bilgilerimi her geçen gün tazeliyorum. Benimle kal hiç gitme diye.

Ünlü kitap yazarları yazılarını 6 ay sonra okuyup yorumluyor  , sen benimle misin o zamana kadar?


Sorularım birgün yanıt bulmayı bekliyor olacak. O zaman yanımda olacak mısın filozof ?

-filozofsevenn


seninleyim filozofHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin