Berk 'in ağzından ;
Yine sıkıcı günlerden biri, tek düşündüğüm şey o, Aslında hiç mi hiç inanmazdım böyle bir kıza kapalı kalacağımı... Nasıl bir aşk bu yaa çıkk aklımdan GAMZE!!
diye düşünürken , Sertan beni dürttü ;
<< Kalk hoca sana söylüyor. >>
Ayağı kalktım ;
<<Neden aklın başka yerlerde >> diye bağırdı aslında haklıydı . En sevdiğim dersi bile dinleyemiyordum.Başımı aşağıya doğru eğdim. Hoca tenefüste yanına gitmemi istemişti. Uff ya kim onla uğraşacaktı şimdi...
•••
Nihayet beklenen an teneffüs olmuştu.Hocanın yanına gittiğimde okulda ek derse kalacağını söyledi. Aslında iyi olmuştu eve gidince yine Gamze yi düşünecektim , en iyisi ondan uzak olmaktı. Aslında ona onu sevdiğimi söylesem ne der bilemiyorum .!!???!¡¡¿¿?
Gamze' nin ağzından
Zeynep gittikten sonra ev ödevlerimi yaptım. Saat 20.30 olmuştu . İzlediğim dizilerden Not Defteri başlamıştı bile. Aşağıya insem babam var eee odamdaki TV da bozuk sıçtım yaa ...
İnternetten izlemeye karar verdim. Ama film izlemekten çok Berk i düşünüyordum. Hayaller kuruyordum. Uff.s çok uykum gelmişti. PC 'nin üzerinde uyuya kalmışım sabah kalktığında boynun tutulmuştu. Of yaa okula gitmem lazım devamsızlığım 8,5 gün olmuş sonunda sınıfta kalıcam .
Okulun kapısından girerken herkes ''OoOoOo !!'' diye bağırıyordu.Ne oldu yaa bakışları atarken Zeynep koşarak yanıma geldi.
<<Koş gamze koş koş çok kötü bir şey oldu >>
<<Ne oldu yaa uff.s >>
Zeynep beni bir köşeye çekti.
'Kanka Umut herkesin içinde <<Seviyorum AMK >> diye bağırdı galiba çıkıyosunuz zannediyorlar.'
Oha ya olamaz böyle bir şey dedim ve Umutun yanına gittim. O sinirle onu geriye doğru ittim ve bağırarak bizim aramızda hiç bir şey yok. dedim
Umursamıyor bakışları yedikten sonra bir kız
'İster çıkın ister çıkmayın bize ne'
dedikten sonra içim rahatlamıştı. Umut benimle sakın konuşma. diye bağırdım.
•••
Okul berbat geçmişti. Eve gitmek için can atıyordum. En sonunda eve geldim. Anneme hiç aldırmadan odama çıktım. AaAa çok önemli bir şey fark ettim ??
<<Ben kaç gündür hiç bir şey yemiyorum >>