O kadar ağlamısım ki sabah kalktığında yüzüm, gözüm şişmişti. Okula gitmem gerekiyordu. Hemen hazırlanıp çıkmalıydım. Dün gece olanlardan sonra babamın gözüne görünmemem lazımm...
Uff.s yaa çok da acıktım...
•••
Kıyafetlerini giydim. Saçımı at kuyruğu topladım. Berk de sever saçımı böyle toplamamı off yaaa hiç aklımdan çıkmıyor. Onu o kadar özlemişim kiii ...
Merdivenlerden inerken babamla karşılaştım.
Günaydın kızım .
Hiç bir şey söylemedim.
Ne o günaydın demeye bile tenezzür etmiyorsun.
Baba benim çıkmam lazım dedim. Ve arkama bile bakmadan hızlı hızlı inerken babam arkamdan
Seni düşündüğüm için engel oldum ben. diye bağırdı.
Aslında o anda dönüp ona cevabını verirdim ama uğraşmaya değmezdi. Okula girer girmez en yakın arkadaşım Zeynep koşarak yanıma geldi.
Kızım Neredesin sen ya 2 gündür ne okula geliyorsun nede telefonlarıma cevap veriyorsun.
Canım sıkkın Zeynep sonra anlatırım dedim ve hemen uzaklaştım. Aslında Zeynep Berk i biliyor ama ne diyeceğimi bilemiyorum..
Sınıfa girdim. İlk dersin Kimya olması çok berbattı. Hocada değişmişti. Allahım iki gün okula gelmedim neler neler değişmiş. (Mert okuldan ayrılmış, 3 Hoca değişmiş ve bizim sınıftan 3 kız , 4 erkek disiplinlik olmuş).
Ben olmayınca okul birbirine giriyor resmen ...
•••
Nihayet öğlen arası olmuştu. Bahçeye çıktım. Banklardan birine oturdum. Zeynep yanıma geldi.
Olanları anlatıyordu dikkatimi Umut çekti. Bana bakıp duruyordu.Aslında biz arkadaşız fakat o beni seviyormuş . Bildiğimi hiç çaktırmıyorum. Yanımıza yaklaşınca Zeynep gitti.Umut yanıma oturdu.
Bak gamze senin bir sorunun var belli benle paylaşır mısın ???
Olanların hepsini anlatınca :-) :-)
Delimisin kızım hırsızlık, evden kaçmakda ne demek hem de sadece yazları gördüğün bir çocuk için ...
Aslında haklıydı . Ama napıyım Berk e sırılsıklam aşıktım AMK :(((
Umut snirlenmişti yani bende olsaydım bende sinirlenirdim.Düşünsenize ben Berk i seviyorum o başkasını delirirdim...
•••
Son ders olmuştu Talha yanıma oturdu. Olanları onada anlattım. Talha benim çocukluk arkadaşım zaten . Talha bana nasiyatlar verirken aklıma bir şey geldi ???!!!!!?¡¿
<<SEVGİ NASIL BİR ŞEY ??? >>