İTİRAF ŞOKU

284 16 0
                                    

Arkadaşlar kitap yüzünden uyuyamıyorum . Günde 1bölüm yayınlamaya çalışacağım.

Hiçbir şey yemediğimi fark ettikten sonra mutfağa doğru yöneldim.Allahım annem 'ZEYTİNYAĞLI DOLMA' yapmış . Tüm tencereyi yiyebilirim. 1 tabak zeytin yağlı dolmayla kola (ikisi birlikte süper olur.) alıp yukarıya çıktım. PC 'nin başına geçip 2-3 saat uğraştım. AaAa mesaj geldi. (niye bu kadar heyecanlandım bende anlamadım .) Mesaj Berktendi.

<<Gamze telefonunu açsana >>

Uff.s yaa ne malın ben teefonum nerede şimdi . Sesi var kendi yok.

Birbirine kattığım odamda nihayet telefonumu buldum. Oha yaa uyurken çöp kocasına düşmüş . 7 cevapsız arama nedir ya . Hem de Berk aramış. Niye arıyorduki acaba . Yemeğini yerken alıma bir şey geldi.

BİRAZDA O BENİ DÜŞÜNSÜN...

Telefonlarına hiç ceva vermedim. Sürtünsün azıcık oduncuk . Ya ama ben o odunu seviyorum . <3 <3

•••

Oley  bugün Cumartesi okul yok. (Off keşke 5 gün tatil 2 gün okul olsaydı . Bak o zaman okulu çok severdim .) Allah kahretsin Berk 'i unuttum hem seviyorum diyorum hem de umursamıyorum AMK . Çok malım .

İyi insan lafının üzerine ararmış. Telefonu açtım.

-Alo Berk ne oldu gece boyunca aramışsın ??

-Şu lanet telefonu neden taşıyorsun sen neden cevap vermedin ??

-Sakin ol canavar duymamışım.

-Çok önemli bir şey söylemem gerekiyor.

- Dinliyorum.

-Olmaz Gamze PC 'ni aç !!!

- Tamam sakin ol açıyorum.

Bilgisayarını açtıktan sonra bir video geldi . Karşımda gördüklerim gerçek miydi??? Oha yaa çok romantik.

YAZ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin