Kész. Most végeztünk Louis Tomlinson és Bebe Rexha Back To You című dalának videóklippjével, amit Brookkal és Ryejal dolgoztunk fel. Teljesen elfáradtam. Ebben a pillanatban, 20:32-kor, itt ülök a stadion nézőterén és várom, hogy a fiúkkal indulhassunk. Igen, együtt lakom velük. Mi hárman.
-Mehetünk, Hope? - kérdezte Rye, Brookey pedig mosolyogva állt mellette.
-Aha, menjünk. Brooklyn mi a szarért mosolyogsz ennyire? - nevettem el magam.
-Áh, semmin! - mondta és megborzolta a hajam.
-Naa! Ezt most miért? - nyávogtam, de ő csak nevetett.A hazafele vezető útat Brookeyval végig röhögtük, Rye pedig nem bírt elviselni minket, ezért inkább zenét hallgatott. Mikor haza értünk, már este kilenc volt. Brooklyn a konyhába ment vacsit csinálni, Rye a nappaliba ment telefonozni én pedig megcéloztam a fürdőt. 10 perc alatt lezuhanyoztam, majd a "pizsimben" (ami egy bő póló és egy rövid naci) kimentem a konyhába, ahol megpillantottam a szorgosan dolgozó Brooklynt. Közelebb mentem hozzá.
-Mi a vacsi? - kérdeztem.
-Szendvics. Ott van - mutatott a pultra - válogathatsz.
-Ezt csináltad ennyi ideig? - odamentem hozzá, majd átpillantottam válla felett - Az csak nem...
-Spagetti? Az - mosolygott rám. Igen, imádom a spagettit❤ - Ez lesz a holnapi ebéd.
-Szuper! - mondtam és közben felvettem telefonját a pultról, hogy láthassam mennyi az idő. 21:13.
-Hope, megnéznéd mi van Ryejel? Amióta hazaértünk, nem láttam - bólintottam és kimentem a nappaliba, ahol Rye elterült a kanapén.Odamentem hozzá és ráterítettem egy pokrócot. Ez van. Nincs szívem felkelteni. Visszamentem a konyhába, de Brookey már nem volt ott, a szendvicseknek is hűlt helye volt. Bementem a szobánkba. Tudni kell, hogy a hálóban van két emeletesnek mondható ágy, ugyanis az alsó ágyak helyén 1-1 kanapé van. Az ajtó melletti "emeleten" Brook alszik, az ablak mellettin én. Az ágyak fejrészénêl van egy TV, az előtte lévő falon egy tükör és a tükör alatt még egy kanapé, amin Rye alszik. Odamentem Brooklynhoz, aki felém nyújtotta az egyik tányért és a szendvicseket. Kivettem belőle kettőt, és leültem az ágyam alatti kanapéra, Brookkal szemben. Egymást néztük. Olyan édesen evett. Gondolataim a kérődző kiscicám, Peggy szakította meg. Brook halkan felnevetett.
-Amúgy - lenyelte a falatot és folytatta - mi is van Ryejel?
-A nappaliban alszik. Nem akartam felkelteni..
-Oké. És Ben?
-Nem veszi fel. Danny azt mondta minden rendben. Csak nem értem miért nem ír vagy hív. Oké, hogy turnézik, de azt mondta ráér, írok neki és soha nem ír vissza. De mindegy. Nem akarom felhúzni magam.Brooklyn csak bólintott. Ő megért engem. Lassan megettük a vacsit, elmosogattunk, majd bementünk a szobánkba. Adtam Brookey arcára egy kisebb puszit, majd felmásztam az ágyamba. Megnéztem és már tíz múlt. Rohadt fáradt vagyok már. Aludnom kell..
Sziasztzok!
Itt az első rész. Kérlek, írjatok véleményt. (425 szó).
Peace out, F.✌
YOU ARE READING
RoadTrip
Random"Szerelem", csalódás, szakítás, barátság, szerelem és zene. Ha többert szeretnél tudni, kövesd nyomon Hope életét🌸