🍋E i g h t h C h a p t e r🍋

244 14 15
                                    

Jó lett? Vagy nem?😅komizzatok kérlek.. Olyan jó érzés volt az előző "résznél" olvasni a komikat. Jelezzétek, ha tetszett/nem tetszett/ folytatás szeretnétek.

xx, F🍋

Gyorsan rohantam ki a házból, miközben megállíthatatlanul sírtam. Képtelen voltam felfogni Rye szavait. Eközben magam mögött hangos lépteket hallottam. Majd ahogy Rye a nevemet kiáltja. Gyorsabbra vettem a tempót, már mentem volna át a kereszteződésen, amikor utoljára hallottam a nevemet Rye szájából, majd egy hatalmas ütés felét éreztem és minden elsötétült.

*

-Hope. Hope! HOPE, AZ ISTENÉRT, KELLJ MÁR FEL! - hallottam, mire zokogva pattantam fel.
-M.. Mi történt? - kérdeztem az előttem ülő, szőkeségtől, azaz a legjobb barátomtól.
-Emlékszel? Tegnap este nálad aludtam, mert nem voltál jól. Én már egy órája fent vagyok, de nemrég meghallottam, hogy sikítasz. Berohantam és láttam, hogy sírva, sikítva vergődsz az ágyban. Gondolom rémálmod volt - mondta, miközben magához húzott és vállán sírtam.
-Olyan valóságos volt.. - motyogtam.
-Elmeséled? - kérdezte, majd kicsit elhúzódott. Bólintottam.
-Úgy kezdődött, hogy Rye, Brook és én voltunk egy stadionban, vagy valami hasonlóban, épp egy dalhoz vettünk fel egy videoklippet.. Aztán Brooklyn megcsókolt, majd te is ott voltál, utána meg már nem.. Aztán Mikey is ott volt,de Jack egyáltalán nem volt benne... Utána Felelsz vagy merszeztünk. Rye megcsókolt.. Utána összejöttünk Rye-jal, de a végén mégbántott, elrohantam és ha minden igaz, elütött egy.. Egy kocsi... - zokogva, össze-vissza mesélte el Andynek az álmom.
-Azta... - látszott rajta, hogy ő sem képes felfogni ezt.

Egy idő után sikerült megnyugtatnia, majd kikeltem az ágyból, lezuhanyoztam, míg Andy reggelit készített. Együtt megettük, majd kiscicámat, Peggy-t felkapva mentünk le a kocsihoz, amit a drága barátom elszedett Blairtől. Mikor oda értünk Mikey a ház előtt focizott Jackkel. Amikor megláttak, egyből oda rohantak hozzánk és megölelgettek engem, mire Andy féltékenységet tettetett. Én csak jót nevettem rajta, mire ő is nevetni kezdett, majd odajött hozzám.

-Ezek szerint tényleg tetszik neked Ryan - suttogta, hogy a fiúk ne hallják.
-Elég.
-De akkor mi van, ha összejöttök? Remélem nem fogsz hanyagolni..
-Nézd Andy. Ezt már megbeszéltük. Rye nem úgy tekint rám, mint ahogy én rá. Tudod, hogy mindenkivel egyből kijöttem, de ahhoz hogy Rye-jal dadogás nélkül tudjak beszélni, kellett kb fél év.
-Hát jó, de ne hanyagolj el! - mondta félig nevetve.
-Nem foglak, Fovvs - mondtam mosolyogva - de tudod mit nem értek?
-Mit? - kérdezett vissza.
-Az álmomban egy magas, vékony, vörös hajú lány voltam.. De mégis miért? Én egyáltalán nem olyan vagyok - utaltam a barna színű, hosszú hajamra és alacsony termetemre. Andy csak megvonta vállát.

Beléptünk a házba. Blair nem volt otthon, Brooklyn a konyhában csinált lively-t Harvey társaságában, míg Rye a hálóban csinálta, amit szokott: az ágyán ült, piros fejhallgatója a fején volt és vlogokat nézett. Igen, ismerem ezt a hat fiút. Imádom őket. Mindig is Brooklyn volt a kedvencem a RoadTrip-ből, ahányszor énekelni hallom, fangörcsöt kapok. Igaz, Andy a legjobb barátom, nem kívánhatnék nála jobb barátot. Oké, az ő hangját is szeretem, volt hogy az éjszaka közepén felhívtam, ő meg rohant hozzám és énekelt nekem. Mindig megnyugszom a hangjától💜. Viszont Rye.. Ő számomra a legszimpatikusabb.
Bementem a hálószobába Ryehoz. Mikor meglátott felült, levette a fejhallgatóját, le mászott az agyról és odajött hozzám.

-Szia, picúr - mosolygott, majd megölelt.
-Szia - suttogtam, majd beszívtam jellegzetes illatát.
-Már azt hittem sosem látlak újra - mondta.
-De most már újra boldogíthatlak titeket - nevettem, mire elmosolyodott.
-Látom mégjobban össze mentél, törpe - nevetett.
-Na! Nem vagyok törpe. Ti vagytok óriások!
-Persze - röhögött - mesélj, mi volt?
-Minden klassz volt - mosolyogtam. Egy hónapja elutaztam Stockport-ba, tegnap jöttem haza.
-Ez nagyon meggyőző volt - nevetett újra.

Hagytuk a témát. Brooklyn és Harvey bejött a szobába, még mindig liveoltak, ezért kimentünk a konyhába. Mikey, Jack és Andy kint fociztak. Én fel ültem a konyhapultra, míg Rye valami szendvicset csinált. Elkezdett dúdolni, de nem jöttem rá, melyik dalt.

-Ez melyik dal? - kérdeztem.
-Havana - mondta - zavar? - mosolygott rám.
-Nem, de akkor legalább a Wolves-t énekeld! - kértem, mire nevetett, majd elkezdte énekelni. Imádtam.

Este hazaballagtam Peggyvel, olyan 8 felé, majd kiscicámmal és kutyusommal, Charlie-val játszottam. Hirtelen megszólalt a telefonom. Rye írt.

Mosolyogtam, majd felkaptam cipőmet és dzsekimet

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Mosolyogtam, majd felkaptam cipőmet és dzsekimet. Elindultam.

Mikor oda értem, Rye még nem volt ott, így elkaptam a telefonom, majd felmentem instára. Pár perc múlva egy kezet éreztem vállamon. Megfordultam és Rye mosolygós arcával találtam szembe magam.

-Helló - mondtam halkan.
-Szia - mosolygott még mindig - bemegyünk? - kérdezte, mire bólintottam.

Bent mindketten kértünk valamit, majd elindultunk sétálni. Rye egyszer csak elő kapta telefonját, mire furán néztem rá.

-Csinálunk egy képet? - mosolygott. Bólintottam.

Arra gondoltam megpuszilom az arcát a képhez, de ő is ugyanezt találta ki, így hát megcsókolt... Szemeim kipattantak, el akartam húzódni, de Rye elmélyítette a csókot...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jan 16, 2018 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

RoadTripOù les histoires vivent. Découvrez maintenant