✌S e c o n d C h a p t e r✌

283 15 2
                                    

Reggel egy ordításra ébredtem. Felnéztem, egyenesen Brookey ágyához, ahol meglattam Brooklynt hason fekve, rajta pedig Ryet. Az utóbbi egy párnával ütlegelte Brookot. Fogtam a párnám és hozzávágtam Ryehoz.

-Itt már aludni sem lehet? Hagyd már békén Brookeyt! - mondtam Ryenak, aki egyenesen rám nézett meglepődött arccal.
-Jó, jó. Tudod Brooklyn, szégyen, hogy egy lány véd meg - nevetett Rye.
-Hagyjál már! - szólt vissza Brook.
-Rye, inkább csinálj reggelit. Ma te vagy a soros.
-Megyek már, de cserébe eljössz velem vásárolni!
-Oké, de menj! Éhes vagyok! - mondtam, mire Brookey felnevetett.

Kimásztam az ágyból, majd Brook is követett. Bementem a fürdőbe és vettem egy zuhanyt. A fürdőből a konyhába vezetett az utam, mivel egyre éhesebb lettem. Rye az utolsó adag tojást készítette. Odamentem és elvettem mindkét tányért, bevittem a szobába, ahol megláttam a félmeztelen Brooklynt. Igen, nálam minden napos, hogy félmeztelenül látom Brookot vagy Ryet, elvégre így alszanak... Nem takarta el magát, nem szégyenlős (már) előttünk, ahogy Rye és én sem. Jó, nyílván bennem van, hogy "basszus... Két sráccal állok szemben, akik fehérneműben látnak." jó, azért nem pont fehérneműben, mert ha úgy látnának, már rég elszégyeltem volna magam.. Viszont, már Andy is látott úgy ahogy. Andy! Elfelejtettem felhívni... Másik városban volt egy nyaralás félén és tegnap jött haza. (Szerk. megj. - a könyv Sloughban játszódik.) Szerintem majd később áthívom. Mire feleszmêltem, már Brooklyn és Rye is a szobában reggeliztek. Gyorsan leültem és én is enni kezdtem. Mikor végeztem, kimentem a konyhába, a mosogatóba raktam a tányért, majd Rye megjelent mellettem.

-Mehetünk vásárolni? - kérdezte.
-Így akarsz jönni? - nevettem, ugyanis csak egy alsó volt rajta.
-Ja, nem! - nevetett - tíz perc és mehetünk! - kiabálta, már a fürdőből.
-Hova mentek? - jött oda hozzám Brooklyn.
-Vásárolni. Jössz?
-Áh, most nem, dolgom van - mondta mosolyogva.
-Oké...

Bementem a szobába, hogy felvegyem a telóm, majd újra ki a dzsekimért. (Mellékesen a ruha összeállításom: egy piros kissé átlátszó ing, fekete, térdnél (általam😂) kiszakított farmer és egy fekete bakancs). Rye is készen lett, így elindultunk.

*a boltban*

Éppen a boltban sétáltunk, amikor megláttunk egy kis pultot, amire ki volt rakva néhány becsomagolt hal👏. Rye odament, így követtem. Felvett egy halat, én is megnéztem egyet. A következő pillanatban Rye megütött a hallal😂. Nevettünk, majd tovább mentünk, egészen a teákhoz és kávékhoz, ahol Rye szólt, hogy segítsek kipakolni a polcot. Nem kérdeztem minek, csak segítettem. Kipakoltunk, erre Rye rámászott a polcra, én merg nevetve, visszapakoltam a cuccokat. Elvettem magunknak teát, hogy legyen. Hirtelen Rye leugrott a polcról és elfutott (ezzel itthagyva engem), mire a mellettünk lévő idős hölgy megijedt. Nagyjából 30 percet voltunk meg bent, után elmentünk a Starbucksba, majd haza.

*otthon*

-Elpakolom a cuccokat a konyhában, ezt addig add oda Brooklynnak - nyújtotta felém a Brookeynak vett kávét (mi már megittuk). Bólintottam, majd beléptem a szobába. A látványtól elállt a lélegzetem...

458 szó. Vajon mit látott Hope a szobában? Van ötletetek?😊
Remélem tetszett a rész, nem sokára hozom a kövit!
Peace out, F.✌

RoadTripWhere stories live. Discover now