Uyarıyorum bu Enes/ Mervan shipi olacak galiba oraya akıyor hikaye. Xnjxkxjx okumuycaklar siktirsin gitsin bal gibi smut var.
Hızla evin kapısını çarpıp dışarı çıktı. Olmamalıydı. Elini cebindeki telefona attı.
Mervanı aramak geldi içinden. Küslerdi uzun zamandır. Olsundu. Ona ihtiyacı vardı.
E: M-m-ervan...
Mervan bu durumda bir terslik olduğunu hemen anladı. Sesi iyi çıkmıyordu. Küs olmaları umrunda değildi. Ona ihtiyacı vardı.
M:Enes... İyimisin?
E:Hayır değilim... Evde misin...
M:E-evet... Gelebilirsin...
*Mervanın gözünden*
Bu hiç normal değil ona bişey olmuş olmalı...
Bu sırada kapı çalındı. Mervan titreyerek kapıya yaklaştı. Derin bir nefes alıp kapıyı açtı.
Enes ondan beklenmeyecek bir hareketle Mervanın boynuna sarılıp ağlamaya başladı.
Mervan da onun boynuna sarıldı.Uyarı: yazarın beklenmeyen kurgusundan dolayı smut ortaya çıktı. Hadi baalım neler çıkacak jfjdndndnd
Enes kafasını kaldırıp Mervanın gözlerinin içine baktı. Yavaşça dudaklarına yaklaştı. Mervan titriyordu. Nefesini dudaklarında hissediyordu. Enesin gözkapakları yavaşça aşağı indi. Mervan derince yutkundu. Ve onun da gözkapakları kapandı. Enes dudaklarını onunkilere bastırdı. Mervan çekingence dudaklarını araladı. Dilleri birbirini tadıyordu. Mervan dudaklarını daha da bütünleştirdi. Birbirlerini tatmak ne kadar güzeldi. Yavaşça ayrıldılar. Mervan yatak odasını işaret etti.
Enes , memnuniyetle sırıttı.
Mervan kapıyı kapattı. Gereksizdi. evde kimse yoktu. Ama o öyle istiyordu. Tişörtünü üstünden sıyırdı. Enesin üstüne uzandı. Enes titremişti...Evettttt yazar farklı fanteziler deneyecek hazır mısınız?
Ellerini ellerine kenetledi. Sadece öyle durdular. Mervan boxerını sıyırdı. Ve penisini enese hizaladı.
M: Bunu İstiyor Musun?
E:evet hemde çok...
Mervan kendini enese ittirdi. Enes acıyla inledi.
M: Sakin ol. hepsi geçecek. Sadece bekle.
Enes başını salladı.
Mervan enesin içinde gelgit yapıp zevk noktasını bulmaya çalışıyordu.
Enes zevkle inledi. Galiba bulmuştu. Onu baştan çıkarmak için daha da sert vurdu.
E:M-m-ervan t-tam o-orası. L-lütfen, d-devam et-t.
Enes zevkten konuşamıyordu.
Mervan zamanı geldiğini düşünüp içine boşaldı. Enes içindeki sıcaklıkla rahatlamıştı.
Ve o da kendini serbest bıraktı.
Mervan yavaşça içinden çıktı. M:Galiba gerçekte kimi sevdiğimi buldum.
E: Bende. Ve birbirlerine sarılarak öylece dururlar. Enes Mervanın kokusunu içine çekerek huzurlu bir uykuya daldı.Evet biliyorum kitaba sıçtım şuan jdjdhdhd olsundu. Smut yazdım okuyun amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Enes Batur Gördüm Sanki..
Fanfictionenes batur ve ben hayal et kitabım. umarım beğenirsiniz. iyi okumalar.