Kimler Gelmiş

189 2 8
                                    

Enes heyecanla odada volta atmaya devam etti. Bugün Baturay geliyordu. Mervandan sonra en yakınıydı Baturay. Acaba ne sürpriz yapsam diye düşünürken arkada tanıdık zil sesi çalmaya başladı. "Baturay arıyor..." Enes stresle telefonu açtı. "Alo kanka efendim? Aynen kardeşim geleceğim. Tamam 1 saate oradayım." Enes cevap bile beklemeden telefonu kapattı. "MERVAN! " Mervan odaya daldı. "Noluyor lan?" Enes konuşmaya başladı. "Baturay geliyor salak! Ben gelene kadar birşey ayarla! Hemen!" "Bağırmasana be! Ben hallederim şimdi." Enes hızlıca odadan çıktı. Malum İstanbul trafiği yoğun olduğu için hemen çıkması gerekiyordu. Arabasının anahtarını alıp evden çıktı. Yolun tam sonuna gelmişti ki, yine telefonu çaldı. "Baturay arıyor..." "Kanka geldim. Bekle tamam." Enesin gözleri etrafı tararken aradığı şeyi buldu. Baturayı. Koşarak Baturayın yanına ulaştı. "Oo kimleri görüyorum. Kanka nerelerdeydin ya?" dedi Baturay. "Geldik işte puşt. Buradayım." "Yürü hadi boş yapma." Enes arabanın önüne geldiklerinde Baturayın kapısını açtı. "Önden buyrun efendim." Enes arabayı eve  sürerken Mervan ne yaptı diye düşünmeden edemedi. Evin önüne geldiklerinde arabayı durdurdu. Sakince derin bir nefes alarak evin kapısını açtı. "BATURAY! ANNENİ KESEYİM!" "NOLUYOR AMK! BİR DUR KARDEŞİM." Mervan Baturaya sarıldı. Enes Mervana bakıp imalı bir şekilde söze daldı. "Aşkım ayarladın umarım?" "Ayarladım sen merak et-" Baturay suratındaki tiksinme ifadesi ile konuştu. "Aşkım? Siz şaka mı yapıyorsunuz? Enes? Benim homofobik olduğumu umarım biliyorsundur?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Enes Batur Gördüm Sanki..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin