Bitti.

235 3 10
                                    

Enes fazla uyumanın verdiği rahatsızlıkla homurdanarak ayağa kalktı. Tam odadan çıkacağı sırada, telefonunun çaldığını fark etti. "Hangi piç arıyor sabah sabah?" Telefonunu eline aldı. "Aleyna arıyor..." Enes iç çekerek telefonu açtı. "Ne var aleyna?" "Enes ben gerçekten özür dilerim. O çocuk büyük bir hataydı. İdolümle bu kadar yakınken onun ellerinden kayıp gidişini bilir misin sen?" Bilmek istemiyordu. "Biz bittik aleyna. Sen bitirdin." Dedi ve telefonu yüzüne kapattı.
"Aşkım? Kim arıyor?" "Siktir et mervan... Orospunun teki işte.." Mervan enese yaklaşarak konuştu.  "Hayatım. İyi olmadığını farkındayım. Anlatmak istersen hep buradayım." "Boşver onu. Sen benim hem en iyi kankam, hemde biricik sevgilimsin."
💫✨💫
Soru timeee
İlk olarak, bu hikayeyi kitap yapsam okur musunuz?
İkinci olarak hangi shipten devam etmeliyim? Enba gidebiliriz, Mernesten devam edebiliriz veya anartekin odak noktası olabilir?
Üçüncü olaraktan,  Ekip odaklı bir hikaye olarak bu kitaba devam etsem mi?
Dördüncü olaraktan enesi sap mı bıraksam?
Ve en önemli soru, kitap bin okunmaya sahip ama atılan votelar neden yüzü geçmiyor? Hatta dur, elli bile etmiyor hepsi. Tamam okuyorsunuz fakat Benim de bu kitabın sevildiğini hissetmem lazım. Pls vote atın
Dudaklarınızdan öpüldünüz💘

Bir Enes Batur Gördüm Sanki..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin