Pov Nisrin.
Oke nu moet ik het wel vertellen, maar niet hier in de klas. " Kan je vanmiddag afspreken ? " Vroeg ik, ik keek naar beneden want durf haar niet aan te kijken.
" Tuurlijk bij mij? " Vroeg ze lief. Ik knikte dit was de laatste les voor vandaag. " Dan moet ik straks wel even naar me zus. " zei ze. " Oh ja heb geen fiets "
" Is je huis ver? " ze schudde haar hoofd van nee " dan kunnen we toch lopen.
" Oke, " De bel ging. " ik ga even naar me zus " Ik ging naar me locker
" Je moet niet denken dat ze je echt mag hoor " Zei Lindsey, pff waarom doet ze altijd zo. Door haar is de hele school tegen mij. IK HAAT HAAR ZO. Ik pak me boeken uit me locker en doe me jas aan
" Nis kom je ? " Eindelijk iemand die me op school Nis noemt. Ik glimlachte naar haar en we liepen naar buiten. Ze zwaaide naar een jongen die ik niet kende, maar lelijk is die niet. We liepen naar haar huis, onderweg staat een ijscoman. " Ijsje? " Ik schudde me hoofd van nee. " Sure? Ik betaal? "
" Nee heel lief maar hoef echt niet. " Zei ik
" Oke ik neem dan ook niet kom we zijn er bijna " Britt is echt de enige doe gelijk aardig doet, maar ze weet het verhaal niet. Misschien na het vertellen wil ze wel niet meer met me omgaan, dat zie ik dan wel. We stoppen bij een huis " kom ik woon hier. " zei ze, wow groot huis maar het is hier ook best een rijke buurt. We komen binnen " Heey mam ben thuis, er is ook iemand mee " We lopen de woon kamer in er komt een vrouw naar ons lopen
" Hallo lieverd, hey ik ben Senna "
" Hoi mevrouw ik ben Nisrin " Zei ik en schudde de hand.
" Zeg maar gewoon Senna hoor "Pov Britt.
Samen met Nisrin loop ik naar boven. We komen op mijn kamer en ik plof neer op mijn bed. " kom zitten " Zei ik en ze kwam naast me zitten. " Nou tell me "
" Oke uhm " Ze keek moeilijk en bleef naar haar voeten staren. " Vorig jaar kwam Linsey bij ons in de klas. Toen had ik verkering met een jongen waar zij op was. Ze heeft allerlei leugens over mij verteld dat ik pijp met jongens " Wow ze begint te huilen ik sla me arm om haar heen " En en toen ging het uit met die jongen. Toen begonnen steeds meer mensen me uit te schelden voor hoer en slet, of varken of gewoon dikke. " Dat ze dit allemaal mee maakt.
" Maar je bent helemaal niet dik? " Ik keek naar haar buik. Ze is super dun
" Ik heb een jaar lang aan de lijn gedaan, nou ja ik doe het nog steeds. " Daarom wou ze ook geen ijsje.
" Spuug je je eten ook weer uit. ? " vroeg ik voorzichtig.
" Nee dat niet, ben gewoon op gaan letten met vetten en zo " Zei ze en ze stond op " Ik snap dat je niet met me om wil gaan, straks wordt je ook nog gepest en dat doe ik je niet aan " ze wou de deur open doen maar hield haar tegen.
" Doe is normaal, kom ik heb je net 1 dag leren kennen maar je bent nu al speciaal voor me. Als ze nog 1 ding zeggen over jou dan kom ik voor je op " Ze keek me aan en moest heel hard huilen " Schatje kom hier " Ik gaf haar een hele dikke knuffel.
" BRITT ER STAAT THEE EN TAART BENEDEN, IK BEN WERKEN " Riep me moeder van beneden.
" Kom thee drinken en je neemt een heerlijk stukje taart die me moeder heeft gemaakt " ik trok Nisrin mee naar beneden. Beneden zaten ook Samuel en Kaj, Nisrin ging achter me staan.
" Wat doet die slet in dit huis. ? " Vroeg Samuel mij woede kwam naar boven.
" SAM DOE IS NORMAAL, WEET JE HOEVEEL PIJN DIT DOET. NEE DAT WEET JE NIET DAT ZEGT NIEMAND TEGEN JOU, NEE WANT JIJ BENT OH ZO POPULAIR. Sam je doet mensen pijn open je ogen is " ik keek naar achter en zag dat Nisrin weg was. " Waar woont ze Sam ? "
" Lindenlaan 11 " zei Samuel en ik rende de deur uit. Op naar Nisrin we reden er gister langs dus weet waar het is.Pov Samuel.
" Oke Sam waar ging dat over? " Vroeg Kaj, Isha is inmiddels ook binnen.
" Ze had een vriend en ze ging naar bed met andere. Daar kreeg ze ook nog betaald voor. " Zei ik, Isha keek me raar aan.
" Echt? " Vroeg Kaj
" Er waren zelfs foto's van app gesprekken van haar. " zei ik, die foto's heb ik nog heel lang op me mobiel gehad maar heb ze verwijderd. Ik denk eigenlijk nu alleen maar aan de dingen die Britt tegen me zei, meende ze dat.
" Maar luister als ze echt zo is dan wil ik niet dat Britt met haar omgaat " hoorde ik Isha zeggen.
Pov Britt.
Ik rende naar het huis en belde aan, er deed een vrouw open. Vast de moeder van Nisring " Hoi mevrouw ik ben Britt een vriendin van Nisrin, uhm is ze thuis? " Vroeg ik
" Ja ze is boven kom verder " zei de vrouw en stapte opzij zodat ik naar binnen kon " Haar kamer is de trap op en dan de deur aan de linker kant " zei de vrouw vriendelijk
" Dank u wel " ik rende naar boven en zag een deur met Nisrin er op, ik klopte aan " Nis ik ben het kan je open doen? " ze deed de deur open en viel weer op haar bed " Waarom liep je weg? "
" Ik breng je alleen maar in de problemen, nu heb je ruzie met Samuel, Hij is je vriend " zei ze en keek weer naar beneden
" Nis luister hij is de vriend van me broer ik heb niks met hem wil niks met hem, vooral nu ik weet dat hij zo doet " Nisrin keek me aan
" Meen je dit, dus je bent echt me vriendin? " ik keek haar aan van waar slaat dit op
" Tuurlijk waarom zou ik dit nep doen?" vroeg ik
" Nou dat zei Lindsey " zei ze.
" Die Lindsey mag lekker doodvallen kom hier gek " zei ik en gaf haar een knuffel " Sorry maar moet weer gaan, moet me band nog plakken. Morgen samen naar school fietsen? "
" Is goed kwart over 8 bij mij " Zei ze
" Is goed doei boo " ik gaf haar nog een knuffel en liep weer naar beneden " Doei mevrouw " riep ik nog naar haar moeder en liep naar buiten, haar moeder zwaaide nog via het raam en ik zwaaide netjes terug. Ik liep naar huis, hoe heeft Lindsey ooit kunnen zeggen dat ik Nisrin niet echt mag. Ik ben thuis en doe de deur open en loop naar binnen als ik de woonkamer binnen kom, is Samuel weg gelukkig.
" Britt kom is zitten " zei Kaj, ik ging zitten en pakte een beker water. " We willen niet meer dat je met Nisrin omgaat ze geeft je een slechte invloed " Oke wat in reflex gooi ik me beker water in Kaj zijn gezicht
" Ik bepaal zelf wel met wie ik om ga en daar heeft niemand wat van te zeggen, jullie zijn alle twee gestoord " schreeuwde ik naar Isha en Kaj
" Oke dan praten wij niet meer met je " zei Kaj
" Prima " zei ik en liep boos weg, wat denken hun dan niet......
hey nog even een stukje, but im not happy, bye.
JE LEEST
Na regen komt zonneschijn ( B brave )
FanfictionIsha, Britt en Kaj zijn broer en zussen. Ze moeten verhuizen naar Amsterdam. Isha en Kaj zijn daar blij mee. Maar Britt die wil niet weg. In Amsterdam heeft Britt en goede vriendin maar daar is niet iedereen blij mee. En zijn Isha en Kaj wel echt zo...