Pov Dioni.
Ik wordt wakker in een vreemde kamer, oh nee vandaag sliep ik in de kamer van Isha. Als ik aan haar denk maak ik me weer zorgen. Wat als ze nou niet wakker wordt volgende week? Of herkent ze me niet meer ? of houdt ze blijvende schade? Nee Dioni het komt allemaal goed. Dat moet gewoon, ik ga daarvoor zorgen. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer en stap onder de douche. Als ik onder de douche vandaan kom ga ik me omkleden. Als ik daar mee klaar ben loop ik naar beneden, daar zitten Nisrin en Kaj klef te doen en Britt doet haar schoenen aan. " Ga je mee naar ziekenhuis me ouders zijn er al? " Vroeg Britt
" Tuurlijk ik pak even me schoenen " Ik liep naar de gang en pakte me schoenen. Daarna loop ik samen met Britt naar het ziekenhuis. Het is niet ver en dan kon Dino ook even eruit. Bij het ziekenhuis aangekomen gaan we eerst wat drinken want haar ouders zijn er toch. We drinken nog wat en dan komt Samuel op ons aflopen.
" Hey je ouders zijn weg en ik kwam jullie halen " Zei Samuel en ik stond op " Britt kan ik je even spreken "
" Dioni ga maar alvast wij komen zo " Zei Britt en ik liep naar boven. Als ik haar kamer kom in lopen zit Sharona daar, die heb ik wel is gezien bij zangles.
" Hey " zei ik ze draaide zich om
" Hoi " zei ze terug ik drukte een kus de hoofd van Ish
" Hey schat " zei ik, daarna pakte in een stoel en ging naast haar zitten " Be strong babe, doe het voor mij en voor iedereen die om je geeft " zei ik en voelde tranen op komen en ze rollen over me wangen. Het doet me pijn om haar met al die slangetjes te zien.
Pov Britt.
" Britt het spijt me dat ik het weer met Sharona heb maar ik kon het niet ik was nog verliefd " zei Samuel.
" Nee kijk dit was de reden waarom ik het niet met jou nam omdat ik wist dat dit ging gebeuren. " zei ik terug, het doet me wel pijn en heb ook vannacht gehuild erom. Maar dat ga ik hem niet vertellen.
" Fijn dat je het begrijpt, je moet nu niet denken dat jij niet leuk bent " zei Samuel en keek met die lieve blik. Oh gad, ik moet hier weg
" Sorry maar ik wil nu echt naar Isha toe " zei ik en stond op. Samuel kwam achter me aan en we stappen in de lift. We zijn op de derde verdieping en de lift blijft hangen " Oh mijn god, dit is de reden waarom ik bang ben voor de lift " zei ik en kreeg het helemaal heet.
" Rustig ga zitten en ik bel de alarm dienst. " zei Samuel en ik ging op de grond zitten. Adem in Adem uit. Pff ik ga never nooit meer met de lift. Al moet ik tot de 20e verdieping lopen nooit. " Ze gaan het zo snel mogelijk repareren " zei Samuel.
" Ja wat heb ik daar aan ik wil er uit en wel nu " Zei ik paniekerig " HELP " riep ik
" Sst rustig het komt allemaal goed " zei Samuel en sloeg een arm om me heen. Kut 100 vlinders vliegen door me buik. Maar nee hij bedoelt er niks mee. " Je trilt helemaal " zei Samuel
" Ja weetje hoe bang ik ben, ik heb die film gezien believe me ik ga vanaf nu nooit meer met de lift. Als ik er nog levend uit kom. " zei ik bang en Samuel begon te lachen " Nou Sam lach niet " zei ik nep beledigd
" Sorry maar je bent grappig als je zo doet " zei Samuel lachend
" Ja Ha Ha heel grappig " Zei ik met een serieus gezicht maar moet daarna lachen om Samuel zijn gezicht. De lift begint te bewegen en een kleine gil komt uit me mond. We stappen de lift uit.
Pov Jai.
Zal ik nu gewoon naar Angelique gaan en haar gewoon vragen. Ja ik ga het gewoon doen klaar. Ik stap op de fiets en rij naar het huis van Angelique en bel bij der aan. Ze doet open en ik begin haar gelijk te zoenen. Ze zoent me terug en we lopen naar boven en daar zoenen we verder. " Lieve lieve lieve An, wees me meisje "
" Ik zou niks lievers willen " zei ze en we begonnen weer te zoenen...
Hey hey misschien een beetje kort maar heb hoofdpijn dus bye
JE LEEST
Na regen komt zonneschijn ( B brave )
FanfikceIsha, Britt en Kaj zijn broer en zussen. Ze moeten verhuizen naar Amsterdam. Isha en Kaj zijn daar blij mee. Maar Britt die wil niet weg. In Amsterdam heeft Britt en goede vriendin maar daar is niet iedereen blij mee. En zijn Isha en Kaj wel echt zo...