Pov Britt.
Iemand trekt me van Sharona af, ik kijk en ik zie dat het Isha is. " IK MAAK JE NOG EEN KEER KAPOT " schreeuwde ik
" JIJ KAN SAMUEL NOOIT KRIJGEN " schreeuwde ze terug, ik probeer me los te krijgen maar Dioni heeft me nu ook vast en ze sleuren me mee
" HEY WACHT MAAR JIJ " schreeuwde ik nog en Isha sloeg me op me hoofd " LAAT ME LOS " schreeuwde ik, ik werd het hotel binnen getrokken de lift in.
" BRITT WORDT IS RUSTIG " riep Isha boos, ik was namelijk me los proberen te maken. Pff die Sharona krijg ik nog wel, ik wordt me kamer binnen geduwd waar Kaj en Nisrin op het bed zitten. Ze kijken me allebei aan,
" WAT " zei ik en ze wezen naar me gezicht. Ik voel er aan en voel dat me neus bloed, Isha zet me op bed en loopt naar badkamer en geeft me wc papier en ik hou het tegen me neus.
" Wat is er gebeurd waar waren jullie aan het vechten ? " Vroeg Isha en ik zuchtte.
" We hadden ruzie over Samuel, ik vind hem leuk. Hij mij ook maar hij heeft ook gevoelens voor Sharona, hij heeft dus voor haar gekozen en toen zei ze ' denk je nou dat Samuel op zo kleuter als jou kan vallen ' en toen werd ik boos " Vertelde ik en Isha keek me boos aan " Wat zij was fout "
" Ja maar jij en Kaj moeten is leren niet te vechten " zei ze en ik keek naar Kaj die zich wel schaamde.
" Britt is het goed dat ik bij Kaj weer slaap " Vroeg Nisrin
" Tuurlijk, vind het leuk dat het weer goed is. " zei ik en ze liepen weg. " Gaan jullie ook maar " zei ik tegen Dioni en Isha
" Nee want jij gaat weg naar Sharona ik wacht tot Cassius er is. " zei Isha en een zucht verlaat me mond
Pov Sharona.
" WAAR BEN JE MEEBEZIG " riep Samuel boos. Ik kijk naar beneden, misschien had ik het ook niet moeten zeggen. Maar het kwam zo opeens " Nou? "
" Het spijt me " zei ik
" Zeg dat maar tegen Britt. " Zei hij
" Zij viel me toch aan " zei ik om me zelf te verdedige
" Ja maar als jij niks zei, " zei hij, ik draai me om en loop weg " Waar ga je heen? " vroeg Samuel.
" Naar Britt "
" Denk je dat is nu slim, ze valt je weer aan hoor " zei Samuel. Hij slaat een arm om me heen " Kom we gaan ijsje halen voor je oog " zei hij en keek in me mobiel en zie dat me oog helemaal blauw is. We lopen hand in hand naar de winkel , hij is zo lief.
* Next Day *
Pov Jai.
Ik word wakker en kijk naast me , daar ligt het mooiste meisje van de wereld. Mijn meisje, ik kijk haar aan.Ze is echt schattig als ze slaapt, ik stap uit bed en stap onder de douche. De deur van de badkamer wordt open gemaakt en Angelique stapt ook onder de douche. " Goodmorning beauty " zei ik en gaf haar een kusje, ze is niet verkeerd hoor naakt.
" Goedemorgen " zei ze met een ochtend stem. Ik ben klaar en stap er alvast uit, ik sla een handdoek om me heen en loop naar de kast. Hmm we gaan zo met zijn alle zwemmen dus doe me zwembroek aan en een shirt over. Angelique komt ook binnen lopen en pakt haar bikini, ze doet hem aan en doen een jumpsuit er overheen. " Zullen we gaan? " Vroeg ze ik knikte en pakte haar hand. We liepen naar beneden en zien Kaj en Nisrin zoenen. Het is dus weer goed tussen die twee, ik geef Kaj een klap op zijn rug n hij schrikt. Ik moet lachen en geef hem een bro- hug. Nisrin en Angelique geven elkaar een knuffel we zijn de enige.
" Wat heb je een leuk armbandje " zei Nisrin
" van Jai gekregen, " zei Angelique en ze keek me lief aan. Daarna kwamen Isha en Dioni aanlopen en ze komen er ook bij zitten. Daarna Cassius en Britt, Isha ging een beetje tegen haar praten maar dat boeide Britt vrij weinig. Zo zag het er uit, Samuel en Sharona komen ook en Sharona heeft een blauw oog, ze loopt op Britt af.
" Sorry ik had het niet moeten zeggen " zei ze en Britt keek haar aan......
Hey hey hey, dit is weer een hoofdstuk. Dus i hope you like it xx Britt COMMENT, VOTE AND FOLLOW
JE LEEST
Na regen komt zonneschijn ( B brave )
FanfictionIsha, Britt en Kaj zijn broer en zussen. Ze moeten verhuizen naar Amsterdam. Isha en Kaj zijn daar blij mee. Maar Britt die wil niet weg. In Amsterdam heeft Britt en goede vriendin maar daar is niet iedereen blij mee. En zijn Isha en Kaj wel echt zo...