1. časť

10 2 0
                                    

Je 20. jún a budík mi zazvonil o 7:00. Zdola som už počula, ako mama kričí, aby som išla na raňajky.

"Nicole, raňajky máš na stole!" volala ma.

"Už ideeem!" unavene som zakričala.

Našuchla som si papuče a bežala som dole po schodoch.

"Ja už idem do práce." povedala mama dala mi bozk na rozlúčku.

"Ahoj." odzdravila som.

Keď som zjedla tousty, išla som hore do kúpeľne. Umyla som si pleť a zuby. Potom som išla do izby a vytiahla som si šedé tričko s Mickey Mouse a denim riflové šortky.

Keď som sa obliekla, znova som išla do kúpeľne, aby som sa namaľovala. Dala som si špirálu a baby lips a aby som sa neleskla, dala som si aj púder. A nakoniec som si učesala vlasy. Zobrala som si do vačku len pero, kľúče a nejaké doláre. Zliezla som dole a  obula som si červené converse. Strčila som si sluchadlá do uší a z iPhonu som si pustila nejakú pesničku od Ariany Grande. Vonku bolo veľmi príjemne. Školu som mala asi 10 minút pešo, a keďže som mala ešte čas, tak som si len v pohode vykračovala. Prišla som pred školu a tam už čakali Emily a Kate.

"Ahooojte!" objala som ich.

"Ahooj!" privítali ma.

Už sme zazreli aj Ashley.

"Ahoooj!" vrhla som sa na ňu.

"Ahojte baby!" pozdravila nás.

Potom sme išli do školy. Na chodbe sme stretli aj Lindu, Elizabeth a Jessicu. Je to skupinka troch báb, ktoré my zrovna nemusíme. Chodili už asi s každým chalanom na škole. Tie vzťahy trvali maximálne týždeň, rekord boli 2 týždne. Hlavne Linda je v tomto špecialistka. Nehovoriac o tom, aké sú povrchné.

"Jé, pekné topánky, Ashley!" pochválila topánky Linda.

"Ďakujem, Linda." prekvapene poďakovala Ash.

"Nemáš zač." usmiala sa Linda a odišla aj s Elizabeth a s Jessicou.

"Naozaj to bola Linda?" nechápala Kate. Vlastne nikto nechápal. Veď ony tri nás neznášajú. Už zazvonilo na hodinu. V škole sme vlastne nerobili nič, len sme počítali vymeškané hodiny a pripravovali sa knihy, ktoré dostaneme do ďalšieho školského roka. Deň v škole ubehol dosť rýchlo, veď mali sme len 4 hodiny. Prišla som domov a Candy už bola doma. Balila sa.

"Ahoj, kam sa balíš?" zvedavo som sa jej spýtala.

"Ahoj, veď do LA." odpovedala.

"Veď tam ideme až o týždeň, nie?" nechápala som.

"Ty ešte o tom nevieš?" Candy sa zmätene spýtala.

"O čom?" ani ja som nechápala.

"Ideme už zajtra ráno, mama ti to asi zabudla povedať." poznamenala.

Rýchlo som zavolala mame.

"Mami? My ideme už zajtra do LA?" zisťovala som.

 "Áno zlato, zabudla som ti to povedať, dnes večer príde aj Emma s rodičmi, choď sa pobaliť, ja vybavujem poistenie." a zložila.

Enjoy the silence. *Slovakia*Where stories live. Discover now