Pred letiskom nás už čakali dvaja taxikári. Naložili sme batožinu do áut a následovala 30 minútová cesta k hotelu pri pláži. Po ceste som sa pozerala z okna, bavilo ma pozerať sa na krásne palmy popri ceste. Zatiaľ čo sa rodičia zhovárali s taxikárom, že čo by sa tu ešte dalo robiť, čo by sme mali pozrieť, ja som napísala Ashley, že už som v LA. Tá mi iba napísala "Ok", akoby nemala na nič náladu. Možno aj nemala. Tak som si zamkla mobil, strčila do vačku a sledovala som skaterov, ktorý skateovali po cyklistických chodníkoch. Zastavili sme pred našim hotelom, o chvíľu prišiel taxi aj s Emmou a s ostanými. Na recepcií sme vyplnili nejaké údaje a dali nám kľúče od našich izieb. Ja som mala izbu s Emmou, Candy a Bella mali spolu, rodičia dostali svoju izbu s manželskou posteľou, a to isté aj Emminy rodičia. Prišli sme k našim dverám a otvorili sme. Hneď sme zbadali krásny výhľad na pláž. Ako tak sme sa vybalili a ja som sa hneď pripojila na wi-fi. Išla som na Instagram a čo nevidím...Ashley pridala fotku s Lindou, Elizabeth a s Jessicou. Fotka bola s popisom "moje dámy :-*". Nerozumela som tomu. Veď Ashley ich neznášala.
"Deje sa niečo?" spýtala sa ma Emma.
"Nie, nie, nič." nahodila som falošný úsmev.
"Aha dobre, neviem ako ty, ale ja pôjdem na pláž." nadšene oznámila Emma.
"To je jasné, že aj ja." povedala som odhodlane. Išla som sa prezliecť do plavok a natrela som sa. Vyšli sme na chodbu a zamkli našu izbu. Vyšli sme zadným východom, čiže smerom na pláž. Na naše už rezervované lehátka sme si položili uteráky a sadli sme si. Potom nám napadlo, že by sme si dali niečo na pitie.
"Dva ľadové čaje poprosím." objednala som nám ľadové čaje.
"Nech sa páči." podal nám s úsmevom nápoje čašník. Všetci sú tu takí milí.
Sadli sme si a pozorovali sme surferov na mori. Fajní chalani sú tu. Potom sme počuli nejaký krik, pozreli sme sa doľava a videli sme húf dievčat a chalanov, ktorí obklopujú nejakú osobu. No skôr osoby. Boli to Kendall a Kylie Jenner. Každý sa s nimi chcel odfotiť. Keď už mali s nimi asi všetci fotku, zamierili k našim lehátkam.
"Ahojte baby, môžeme si dať veci sem na tie dve lehátka vedľa vás?" spýtala sa milo Kendall.
"Ale jasné." súhlasne som prikývla.
"Ďakujeme...je to tu šialené, každý deň toto zažívame." posťažovala si Kylie s úsmevom.
"Sme rady, že aspoň vy takto nešaliete." zasmiala sa Kendall.
"Ale fotku by sme predsa len chceli." povedala Emma a všetky sme sa začali smiať.
Tak teda som zobrala môj iPhone a spravili sme si selfie všetky štyri. Dala som ju na Instagram s popisom "na pláži s Kylie a Kendall " . Kendall a Kylie mi prišli ako veľmi milé osoby.
"Nechceli by ste prísť na našu party, ktorá bude dnes u nás?" pozvala nás Kylie.
"Rady by sme prišli!" nadšene som odpovedala.
"Výborne, prídeme pred váš hotel o siedmej večer, platí?" dala termín Kendall.
"Dobre, tešíme sa." súhlasila Emma.
"Bude sa vám tam páčiť, bude tam množstvo pekných chalanov aj nejaké celebrity." poznamenala Kylie. Kendall zazvonil mobil.
"Jasné Kim, hneď sme tam..." odpovedala Kendall do mobilu a zložila, "baby, teraz musíme ísť pomáhať s tou party, vidíme sa o siedmej a pokojne si oblečte niečo jednoduché." oznamila Kendall.
"Ahojte!" pozdravili sme ich.
"Majte sa!" pozdravili nás.
"Tak toto je neskutočné!" celá nadšená som vykríkla. Potom som išla na Instagram, a všimla som si nejaké komentáre na tú fotku s Jennerovcami: "čože?! závidím :) ", ":O aj ja chcem", "wow, poriadne si uži LA!". Potom som iPhone odložila a išla som s Emmou do vody. Asi hodinu sme sa rozprávali v mori. Rozprávali sme sa hlavne o tej party. Potom prišli za nami naši rodičia.
"Čo baby, užívate si to tu?" spýtala sa nás moja mama.
"A veľmi...dnes nás na party pozvali Kendall a Kylie Jenner." nadšene som oznámila.
"Neviem síce kto to je, ale neopite sa!" varovala nás Emmina mama.
"Jasné mami!" prevrátila očami Emma.
"Koľko je hodín?" spýtala som sa.
"Bude za chvíľu päť." odpovedal oco.
"To aby sme sa už išli chystať." navrhla Emma. Ja som súhlasila. Vošli sme do našej izby a išli sme sa osprchovať. Išla som do sprchy prvá. Keď som sa osprchovala, išla do kúpeľne Emma. Ja som si obliekla ružový crop-top a riflovú skate sukňu, dala som si špirálu, make-up, púder a baby lips. Nakoniec som si učesala moje rovné vlasy. Mala som ešte hodinu čas, tak som zobrala iPad a išla som na Facebook. Hneď mi napísala Emily.
"Ahoj, ako sa máš v LA? :)" spýtala sa.
"Ahoj, super, chystám sa na party :)" odpovedala som jej, "videla si tú fotku, čo pridala Ash na Instagram?" vyzvedala som.
"Áno..." odpovedala.
"Aký máš názor na to?" zisťovala som.
"Nič, zlé...počuj idem na party s Ash, Kate, Lindou, Elizabeth a Jessicou...maj sa." a odišla. Bola som zaskočená. Ony s nimi chodia na party. A mne by nikto nič o tom nepovedal. Cítila som sa divne. Za 15 minút sme sa mali dole stretnúť s Kylie a Kendall.
"Ideme už dole?" spýtala som sa Emmy.
"Poďme!" súhlasila a obuli sme sa.
Dole nás už čakali.
"Baby, vyzeráte veľmi pekne!" pochválila nás Kendall.
Vyšli sme z hotela a keďže ich dom je blízko, išli sme pešo. Kylie otvorila dvere na ich dome a už sme tam zbadali nejakých známych ľudí...
YOU ARE READING
Enjoy the silence. *Slovakia*
Teen FictionPríbeh je o dievčati menom Nicole. V jej živote budú pády aj vzostupy.