Rýchlo som zavolala Ash, že aby išla so mnou ešte na nejaké nákupy. Mali sme sa stretnúť za 10 minút, tak som sa upravila, obula som sa a bežala pred Starbucks.
"Ahoj Ashley, už zajtra odchádzame do LA!" rýchlo som jej to oznámila.
"Prečo už zajtra?" spýtala sa prekvapene.
"To ja neviem, nikto nemal čas mi to vysvetliť." povedala som jej.
Najprv sme išli do jogurtového baru, lebo sme nemali obed. A potom sme išli do obchodov. Kúpila som si dvoje plavky, jedny šortky, jedny červené vansy, kozmetiku, slnečné okuliare a tri crop-topy. A išli sme domov.
"Ty vlastne nebudeš na tej začiatko-letnej párty, čo?" spýtala sa ma smutne Ash, keď sme sa blížili k môjmu domu.
"No vyzerá to tak, že nie." smutne som odpovedala.
"Tak teda uži si to LA!" objala ma.
"Budeš mi chýbať, i keď sú to len 3 týždne." lúčila som sa s ňou.
Vošla som už do domu a už tam bol ujo Allan, teta Monica, sesternica Emma a sesternica Bella. Oni museli už dnes prísť z Vancouvera.
"Ahoj kráska!" privítala ma Emma
"Ahoj moja!" pozdravila som ju. Mám ju veľmi rada. Nemala som ale čas sa moc zvítavať s nimi, musela som sa ísť baliť. Našla som si kufor a namierila som do izby.
Nahádzala som doň asi štyri crop-topy, osem tielok, päť klasických tričiek, troje šaty, dvoje sukne, pätoro šortiek, troje plavky, šesť legín, dvoje rifle, troje pyžamá, dva svetre a samozrejme nejaké spodné prádlo, doplnky a kozmetiku. Potom som išla do kúpeľne a tam som sa osprchovala, umyla si vlasy a dala sa do pyžama - rozťahané tričko s legínami. Dole v kuchyni sedeli rodičia, sestra, sesternice, ujo a teta. Bolo tam celkom veselo, tak som sa k ním pridala. Potom som sa pobrala s Emmou hore do mojej izby.
"Tak čo, tešíš sa do LA?" nadšene sa ma spýtala Emma.
"Áno a veľmi. Super miesto so super ľuďmi." odpovedala som nadšene. V LA som bola 3-krát, ale stále som sa tam veľmi tešila. Potom si Emma vybrala notebook a ja iPad a boli sme chvíľu na Facebook-u. Hodiny už ukazovali desať hodín večer, tak sme sa pobrali do kúpeľne a umyli sme si zuby. Ľahli sme si do postele (keďže mám veľkú, v podstate manželskú posteľ, tak Emma spala pri mne). Zhasli sme a popriali sme si dobrú noc.
O 5:50 nám zazvonil budík. Naši rodičia už buntošili dole, tak sme sa obliekli. Do lietadla som si obliekla košeľu, čierne legíny a converse. Potom sme sa umyli a namaľovali. Ja som si dala korektor, špirálu a lesk na pery a spravila som si drdol. Išli sme dole. Zistili sme, že za 15 minút príde taxi a odvezie nás na letisko, ktoré máme od domu asi 20 minút autom. Tak som si do kufra ešte zbalila aj iPad a zniesla som ho dole. Ešte som mala chvíľu čas, tak som išla na Messenger a Instagram. Už prišiel taxikár a začal nám nakladať kufre do auta. Už sme museli ísť.
Po ceste na letisko som si SMS-kovala s Ashley. Som ju takto v sobotu ráno zobudila. 20 minút ubehlo rýchlo a ocitli sme sa na letisku. Išli sme zaregistrovať batožinu, prešli sme kontrolou a našli sme nejakú kaviareň, kde by sme sa naraňajkovali. Ešte sme mali hodinu čas. Sedeli sme v Starbuckse. Rodičia sa tam zhovárali a ja som sa pripojila na wi-fi. Pridala som na Instagram fotku s popisom "letisko, smer LA! juchú!"
Zrazu som započula, že môžeme začať nasadať do lietadla. Zaplatili sme za raňajky a presunuli sme sa do lietadla. Keď sme vyrazili a boli sme už pomerne vysoko, tak som si dala sluchadlá do uší a počúvala som celú cestu nejaké albumy, napr .Yours Truly, Journals, Born to die... Cesta ubehla naozaj rýchlo a pristáli sme v LA.
YOU ARE READING
Enjoy the silence. *Slovakia*
Teen FictionPríbeh je o dievčati menom Nicole. V jej živote budú pády aj vzostupy.