Bölüm 1- {İzmire Kaçış}

29 2 3
                                    

Düşüyordum.. Hayatımda hissetmediğim kadar soğuk bir örtüye sıkıştırılmıştım sanki..

Ben.. Karanlıktan ve soğuktan nefret eden ben.. 

Şimdi ise karanlık ve soğuk sularda kendimi tutamadan süzülüyordum..

**

Evet.Yine aynı rüyayı gören ben.Her zaman rüyamda düştüğümü ve bi elin bana uzanarak, birisinin bana bağırdığını duyar gibi oluyordum.. ''-Seleenn..-Selenn burdayım..Yakınındayım'' ve ardından bir çığlık sesi,ve uyanış.Bu mu ? Evet,bana göre uyku tam olarak bu..Babam gittiğinden beri,kalbim sıkışıyor,her gece benim..Annem mi? Ah,SİKTİR ET! Bugün zaten buradaki son gecem.İstanbul'daki.. Benim İstanbul'um.. Çok özleyeceğim,ama ben doğduğum yeri özlemiştim.Zaten Barış'a 3,5 yıllık aşkımı itiraf ettiğimde,yüzüme bakarak ''Sen mi? HAHAHAHHAH!'' diyip dalga geçerek gülmüştü.rezil etmişti beni.Ama 2 ayda çok değişmiştim.Evrime kafa atan ben,bülent ersoydan barbara palvine döndüm mk! (medyada foto var :) ) 2 ay önce böyle olsaydım çıkıyodum çocukla! Ama kalbimi kırdı benim,zor olsada silicem kalbimden onu. Beni haketmiyor! Her neyse işte böyle.

--

Bir uçak sezonundan sonra,sonunda İzmir'e gelebilmiştim.Eskiden arkadaşım olan hala konuştuğum Nisa'nın yanına gidiyordum.Sanırım başka kalacak yerim yoktu.Nisadan bahsedersek,oda kendisine göre iyi ve güzel bi kızdı.Sesi gerçekten çok iyiydi!Bunu söylediğimde çıkışarak senin sesin daha güzel derdi her zaman.. Benim sesim? Ah,bence iğrenç.. Piyano çalabiliyorum. Nisada gitar çalıyor..Onunla iyi anlaşıyoruz.Vee işte yanına geldim Nisa'mın.

*DinnnDonnnnnDinnnnnDonnnn*   

-Geliyoruum Geliyorum tamammm! dedi bi ses.İşte Nisa! ouvh!Tas olmus lan bu kız!

-Seleeenn!!! Oy oy oy yerim seni benim Fikibokum da gelirmiş buralaraaağğ ağağaağağğğ karşim benimmmm!!! Canım Fikibiğimmm yerim seni la ben.Hülooooğğğğ dedi.Sanırım bunu özlemişim.;

-Gel benim nisaağmm oyy oy oy oyy Sıçmığım benim yaa!! Off şuna bak ya canım yaa.

--Böyle bir karşılaşmadan ve içeri alınıp,sohbet ettikten,hayatımda neler olup bittiğini anlatıp,onunkileride dinledikten sonra,bana odamı gösterdi.Ah!Bana oda verdi lan kız! -Tabi verir olm.Şu zenginliğe baksana sen. Dimi ama hakaten.Normal as-Dur lan! Düdük??! Sen misin?? -Lan hala mı Düdük lan? benimde şu Düdük lafını bırak artık insaf bak 1 senedir konuşmadım hala düdük diyon.Ayıp ayıp!! Lan sen onun içinmi küsmüştün fikibik yaa Başka niye küsiyim olum bana düdük deme bidaha.Ağız burun dalarım valla. Valla bida demicem söz düdüğüm benimm. Hasbinallah yarabbim yaa.. Neyse hadi öküz gibi bakmada kıza teşekür et bari. Niye hasbinallah diyosun ya se-- aa bak bu sefer haklısın kız tşk. bekliyoo dimi lan? Günaydın mq. 

-Çok saol Nisacım ama hiç gerek yoktu gerçekten.Zaten az kalıcaktım ben ya.

-Öyle şey olurmu lan çükübik.Bak hemde turkuaz yaptırdım.Benim odayı biliyosun zaten sen.bişey olursa gel ha! burda ihtiyacın olan şeyler var ama yinede kapım açık.Biliyosun.

-Tamam tamam canım sen merak etme.buarada çohezel olmuş yav.-,- 

-Hadi hadii iyi geceler mq.

-Sanada mq.

- :D

- :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Soğuk ^^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin