1.

1.5K 23 4
                                    

Öyle bir yerdeyim ki
Kalbimin göğüs kafesimi zorladığı,
Çocuğunu öldüren annenin çığlıkları var içimde,
Öyle bir yerdeyim ki
Gözyaşlarım Da boğuluyorum kimse kurtarmiyor
Düştüğüm boşlukta kayboldum
Ölmeden önce gülümsüyor gibiyim

Her kez şanslı doğmuyor bu dünyaya kimi down sendromu lu kimi engelli kimi ise eşcinsel kısa uzun yada kilolu onları söylemiyorum bile ... Peki bunları biz mi seçiyoruz. Ya da yaratılmadan önce bize böyle olmak ister misin diye sorulmuyor. Değil mi?

        Lanet savurarak kalktığım yataktan kıçımi kasiya kasiya  lavobaya gittim.  İşimi görüp bu gün toplantı olduğu aklıma  dank etti. Hemen  üstüme giycek bir şey  bakmaya başladım. O ara telefonum çaldı baktım ki araya cihan.

" Efendim cihan biliyorum toplantı var şoförler uçarak gelcez. Hem olum ben patronum istersem geç kalırım insanı sinir etmeyin"

" Ah gece tamam acele et de sen gece şoförü yolladin arabayı sen süresin artık patron sun ya"

Telefon yüzüme kapandı. Benle böyle konuşmaya cesaret eden tek kişi benim çocukluk ve her zaman arkamda duran dostum şu tabiki beyni kız vajinalarinda olan erkeklerden çok farklı ve bundan hayatımda.

Üstüme  açık gri v yaka t-shirt giydim onun üstüne bı koyu gri ceket giydim kot bilekte giydim altınada vaz geçilmez   stleto giydim kemer renginde saçıma iki dakika şekil verdim telefonumu alıp aşağıya indim  hemen masadan anahtarı alıp çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme  açık gri v yaka t-shirt giydim onun üstüne bı koyu gri ceket giydim kot bilekte giydim altınada vaz geçilmez   stleto giydim kemer renginde saçıma iki dakika şekil verdim telefonumu alıp aşağıya indim  hemen masadan anahtarı alıp çıktım .

   Range Rover marka olan arabama  bindim hemen siteden çıktım . Ana caddeye gectim . İçimde kopan fırtınalara dil olacak şarkı açtım. Halsey 'sory' açtım dinleme başladım.   Şirkete vardığımda  şarkıyı kapatıp arabadan indim. Tüm dikkatler bende tabi  anahtarı teslim edip şirkete girdim iki katlı bir şirket  terasta vardı .  İçeri gerer girmez hoşgeldiniz ler başladı. Asansöre bindim ikinci kata odama çıktım . Tam soluk alıp oturcam cihan...

    " Evet cihan"

" Gece oyun belleme işi bu önemli bir toplantı   ha bu arada toplantıya  adamın kizida gelcek "

" Yani"

"Kızı güzel bulur aşılmaya kalkarsın sakın ha"

" Ölüm işteyim o kadarda deyil yani biliyorum her şey hazır mı masadaki atıştırmalıklar falan"

" Evet de gel bak bı sen belki beyenmezsin"

  Masalara bakmaya gittik beraber çalışanlarımız​ artık bana alışmıştı aile gibi olmuştuk  ama  ben baba cihan anne gibi ben hep sert olmuşum dur cihan daha anlayışlı yaklaşır . 
   
             ...

" Peki neden insanlar bu siteleri seçmeli yani sebebi olmalı satircak"

" Tabiki var ...  İnsanların kına ile bakmadığı ,  isteğini giydiği ,istedi hayatı yaşama şansı   doğayla iç içe.   İnsanlar en çok bu özellikleri istemez mi. Bu hayata işte  bu siteleri seçmeleri için sebep."

Deyip sunumu kapatim. İşi bağladık gibiydi. Adam ayağa kalktı el sıkışmak için...

" O zaman ben her şeyi baslatiyorum"

" Evet gece hanım   başlasın bir an önce bu mükemmel proje  piyasaya sunulmalı."

Adamın kızı geldi tokalaşma ya .

" İyi günler küçük hanım"

" O kadarda küçük değilim "

Göz kirpti. Bunu gören cihan konuyu dağıtıp yolcu etti onda yanıma gelip bana sarıldı sımsıkı. Şu ana kadar bana cihanda başka kimse sarilmadi.

"Gördün kız kendisi bana yavsadi. "

  " Ay farkettim botoxs güzeli o dudak ne burunla birleşik bu yasta."

" Akşama yemeğe bekliyorum seninkiyle "

" Gelmiyorum  kız size gelince beni unutuyor sana bakıyor  bu kadar yakışıklı olma"

" Ya ölüm kendimi yanlız hissediyorum  al birini gel"

" Akşama kuzenim geliyor şu hani senin küçükken bı kere rast geldiğin"

" He sari sacli sümüklü ağzında şekeri olan kız  tamam yeterki sen gel "

Öpücük yolladım " ben çıkıyorum"   sirketen çıktım ge gerçekten yorgundum arabama bindim  spora gittim.

Haftada en az iki kere uğrarım .  İçeri girdiğimde koçum karşıladı baya iri biri"

" Bu gün fazla calismiycaz formunda değilsin gibi"

"Toplantı vardı biraz sıkıldım. Yeni hatunlar gelmiş"

Kafamı arkasındaki kızları göstererek  göz devirdi.

" Cabuk giyin gel bı beş dakka çalışalım "

Hemen kızlar soyunma odasına girdim bir kız penye sini çıkarmıyordu .

" Yardım lazım mı"
 
Kız bağıl sesle cevap verdi kızın karşısına geçtim göğüsleri çok güzel ve sexsiydi .  Penyesini tutup kaldırdım sonrada  alt dudağı  dikkatimi çekti . Penyeyi tek elle çekip kaldırdım ve bu dengenin bozup kızın üstüne doğru dusuyirdum  ki elim dolaba tutundum.

Kiz bana baktı gözleri renkli saclarida doğal sarisindi. Beni görünce baya şaşırdı . Karşısında böyle bir kız beklemiyordu.  Bu manzarayı ne kadar bozmak istemesemde  kızdan ayrıldım . Kendi dolabima ilerledim.

" Şey... Teşekkür ederim yardım için"

   Kıza döndüm ve " rica "  dedim . Göz kirpmayida unutmadım .  Emin ol bu akşam cihan gelmiyor cek olsa seni bu aksam almıştım .
...

Spordan çıktım ustumude deyistirmemistim direk eve gecicegim için  saate baktığımda 6 ydi evimin yolunu tutarken arabamla arkadan carpmayla  sarsildim " hasiktir ulan duran arabaya kim vurur lan" Arabadan inerek arka arabaya ilerledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Spordan çıktım ustumude deyistirmemistim direk eve gecicegim için  saate baktığımda 6 ydi evimin yolunu tutarken arabamla arkadan carpmayla  sarsildim " hasiktir ulan duran arabaya kim vurur lan"
Arabadan inerek arka arabaya ilerledim.

Bu oydu. O kızdı spordaki bilerek mi çarptı acaba ...

Kız arabadan indi bı beş dakka beni süzdü.

" Şey alo   ya bı şey sorcam duran arabaya nasıl carpmayi becerdin güzelim ... Soruyorum sana"

" Ş şey ben bilemedim kusura bakmayın. Zararının neyse karşılarım . "

Ağlamaya başlamıştı . Bu kadar güzel bir kız parasını alamam o kadar çok varken bende.

" Acelem var ve bir dahakine benim kadar iyisine rastlamazsin dikkatli Kulan"

Dedim yürürken arabaya bindim ve evin yolunu tutum tabiki beni karşılayan bir tek Jake 'di köpeğim.

Yanlizlik zor.

Gece'nin Ruhu  [Girlxgirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin