Multimedya; Zeynep 💕
Yürüyüş iyi gelmisti. Şimdi ise zeynoyu arabayla eve birakiyordum. Evin önüne gelince ikimizde indik. Saat 7 buçuk gibiydi güneş yeni yeni batıyor du. Geceye öncelik ediyordu resmen. Arabaya yaşlandım eve girmesini bekledim ama Selin ise benim önümde durmuş...ya bir şey söylemem mi bekliyor ya da bir şey soyliycekti.
"Yürüyüş fikri için teşekürler güzellik, iyi geldi"
Saçlarını kuklaların arkasına aldı ve diliyle dudaklarını islatti. Hadi ama bunu yapma bari...
"Sana demiştim iyi gelir diye... Sana bir şey soyliyim mi banada iyi geldi. Senle yürümek, yani yürüyüş he.. herneyse"
Gulmeme neden olmuştu. Işte şimdi artık tam olarak emindim daha fazla kendimi nasıl tutacaktim buna karşı ... Ondan sonra ilk defa bu duyguları seziyorum.
"Zeyno bı dursana"
Aniden durdu ve bana dönüp yaklaştı. Sanki bunu bekliyor gibiydi. Okyanusum benim gozlerdeki tek okyanus.
Zeynonun gözleri (okyanus)
"Evet"
Sistemle evet dedi. Artık yorulmuştum. İncelediği yerden kopsun artık ... Ona yaklaştım ,oda bana. Bir andan onu arabayla arama aldım ve dudaklarını öpmeye başladım. Şu ana kadar öptüğün ikinci güzel dudaklardi. İlk başta afallasada oda karşılık vermeye başladı. En sonunda bu sevhet dolu öpüşmeye son vermek zorunda kaldım ." Ne yaptığının farkındasın dime, yani sarhoş falan değilsin."
Yumumu gülümsemeler almıştı. Dilimi ısırarak bilmiyorum işaretini yaptım . Bir an durdu.
" Evet sarhoşum ,ama bu sarhoşluğun banyoya gecmiyor ,yada o kadar kahve icmeme rağmen... Ama şimdi ise galiba geçti. Beni sen ayiltiyorsun güzelim benim minik okyanusum. Senin için zor olduğunu biliyorum eğer sende istersen yavaştan alabiliriz...uhhh ne konuştum be"
İkimizde gülmeye başladık. Zeyno bir anda bana sarıldı. Ve dudagima küçük bir buse kondurdu. Galiba olmuştu.
" Sen beni kendine çektin ister yavaştan ister hızlı , artık kovsan gitmem. Bu okyanus başına bela olacak ona göre"
Bende ona sımsıkı sarıldım ve döndürmeye başladım. O sevinç çığlıkları atarken bende içimde atıyordum. Mutluydum evet pismanmiydim hayır ama ilerde okurmuydum onu bilmiyorum.
" Gece cihana nasıl soyliycez ya kizarsa ya beni geri yollarsa"
" Korkma guzelim, cihan böyle bir şey yapmaz. Hem o biliyor olabilir. O benim abim ,kardeşim ... Ondan pek fazla sır saklayamıyor olabilirim "
Bir anda durdu. Şaşkın bir halde bana bakıyordu.
" Yuh... Ne kadar hızlısın ya , başka kim biliyor "
Gülerek bilmem işareti yaptim. Başka benim olum Jake biliyordu.
" Jake biliyor. Hem başkalarının bilmesinin sakıncası mi var sence"
Panikle kendini anlatmaya çalıştı. İçimden gülüyor dışımdan ciddiydim.
"Hayır hayır asla yok ama bu kadar hızlı olamaz onu demeye şey etmiştim. Of ya boş bugazim"
İki elimle unu tutum ve bana bakmasını sağladım .
" Bak bende biliyorum herşeyin zamanı ve yeri vardır o yönden sıkıntın olmasın ama senden bir söz istiyorum benden hiç bir şey saklamak yok anlaşıldı mı. Utana bilir cekine bilirsin ama bunu ben biliyim tamam mı baksasi değil , şimdi doğru eve aksam zaten cihanla bize gelirsiniz tamam mı benim minik okyanusum"
Kafa sallayıp eve doğru girdi. Zeynionun ilk kız sevgilisiydim böyle düşünmesi yada davranması normal ona bir şeyim yok ama inşallah ilerleyen zamanlarda kalbim kırılmaz çünkü öyle bir şey olursa zaten kirik olan kalbim bu sefer tuzla buz olur.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Ruhu [Girlxgirl]
Teen FictionBir gece ne kadar karanlık olabilir? Yada bir insan ne kadar dayanabilir? İşte gece bunların hepsini atlatan acılar ve arzular dolu serüveni. Tam mutluyum derken başına gelen olaylar nabzinizi durduracak... ∆ kitap birazcık +18 olabilir rahatsı...