Zeynep'den
Cihan abimin evine gelmiştim. Hemen odama geçip düşümü almak için banyoya girdim. Hayatımda hiç hisetmediğim duyguları hissediyordum. Hani derler ya 'aşk aniden kapı calar' kesinlikle öyle aniden çalmıştı ve aşık oldugum kişi imkansizin ötesinde biriydi.
Asla hemofobik biri olmadım. Lgbt'i artı bireylere hep saygı duydum destek oldum. Ve şu an bende onlardan biriydim. Ben geceye galiba aşık olmuştum. O kadar farklı bir duygu bu ki sanki onu gördüğümde karnıma ağrılar giriyor tatlı tatlı. Nefesim kesiliyor gibi. O konuşmaya başlayınca hep dinleyelim geliyor. Aşık olmuştum zamanında ama galiba asil aşk buymuş. Peki bu beni kabul edermi. Beni ya istemezse sonuçta çapkın biri bir anda biri karşısına cikip. Bundan sonra hayatında sadece ben olsacam dese kabul eder miydi. Bir anda aşağıda baya sert kapı çaldı. Kapı kırılan bilirdi saate baktım baya geçti odamdan çıkıp merdiven başına geçtim . Cihan abi kapıyı açınca karşımda onu gormemle birden kalbim ritmi remix moduna geçti. Sarhostu. Cihan abi hemen onu sarıldı. Bende görünmemek. İçin saklandim. Cihan abi onu salona götürdü.
" Gece ne oldu. Olum konuşsana bak korkuyorum"
Cihan abi bagirarak geceyi ayiltmaya çalışıyordu. Ağlamaklı ve sarhoş su bir sesle" kork abi kork çünkü bende korkuyorum. Abi ben iyi değilim. Ben aşık oldum imkansıza "
Dediğine elim ayağım bosalmisti kime aşık olmuştu ki bu. Ama ben...
Daha iyi duymak için iki basamak inip oturdum. " Bak abi eminmisin olmaz "
Dediğinde gecenin gülmesi kulaklarımda cinlandi" abi boyle kalbime zembinle indi, ondan sonra ilk defa oluyor böyle. Onun ölümünden sonra tamam dedim abğbi kapatım aşk işlerini ama benim kapatmamla olmuyormuş. "
" Bak gece bu sefer olmaz abi, o istemezse gene aynı şeyleri yasamani ve yaşatmanın istemiyorum kim de bu yakınından çıkart"
Dedinde anlamamıştım neden böyle konuşuyorlar di ki. Kim ölmüştü. Gece napmisti ki... Gece dolaba doğru ilerlerken hemen ayagiya kalktim merdivenden iniyormuş gibi yaptım geceyle göz göze gelince hafifçe tebessüm ettim. Hayla göz gözgözeyken " abi... Artık çok geç". Dediğinde tamamen merdivenden inmiştim.
" Aaa sen mi geldin gece... Hoşgeldin bende kapı öyle kalinip sessizlik bastırınca bir şey oldu sandım"
Cihan abi ayagiya kalktı geceyi tutu cunku yoksa düşecekti. " Yok bişey ... Kızım çok yukarı üstünü adam akıllı giyin hadi bakalim. " Hemen merdivenlerden çıktım yukarı şimdi kafamda o kadar soru isereti ve kalbimde karamsarlik vardı. İlk defa böylece güzel ve tehlikeli duyguları hisetigim kişinin başkasını sevmek ihtimalini bilmem kalbimin açılmasına sebep oldu.
Banyoya girdiğimde ılık suyu açıp içine girdim. Suyun bedenimle kavuşmasını sağladım....
Banyodaki işimi halledikden sonra odama geçtim. İç çamaşır takımımı giydim ben genellikle takim giyiniyorum hep ... Beyaz t-shirt ve altıma biraz boy olan şort giydim. Saclarimida tepeden topuz yaptım. Hemen idamdan aşağıya incektim, su içme maksatlı gece konturolü.
İndiğimde ikiside yoktu ne gece ne cihan abi.
" Cihan abii... Geceee... "
Evet yoklar mutfak tezgahına geçip kahve yaptım kendime tezgahın oraya oturup. Cihan abiyi bekledim... Yaklaşık yarım saat sonra geldi.
" Cihan abi sorun mu var, gece abla kötüydü"
" Önemli bir şey değil yaşadıkları kolay değil. Böyle durabilmesi bile güç... Hem saat kaç niye yatmadin kızım çabuk odaya... Bak bide kahve içiyor " and gibi azarlayinca hafifçe gülme kapladı yüzümü özlemiştim cihan abimi. " Peki anne emredersin" dediğimde merdivenlere kostüm " bak bak bide anne diyor" ayağındaki terliği eline alıp anne taklidi yaptı hemen odama koştum. Yatağıma yaklaştım. Yorganın içine soktum bedenimi. Kendimi her şeyin ilacı olan uykunun ellerine bıraktım...
Gece'den 💥
Denizin sesini sesiyle uyandım. Kafamı kaldırdığımda ağrıyla yüzümü burusturdum. Yavaşça gozumu açıp baş ucumda onu gördüm ve ona eğilip sarıldım ve yatağa aldım.
"Ya abla kalk hadi öğlen oldu"
" Kalkariz güzelim... "
" Abla dün akşam ne oldu. Sarhostun"
O soruyu un cevabını ben bile bilmiyorum en son mekana ferahlamaya gitim. Ondan sonra bu cihazlara gitim. Gerisi yok. Onu yanağından öptüm ve yataktan kalktim. Onuda kaldırdıktan sonra burnuma güzel melemen kokusu geliyordu.
" Boşver de bu güzel kokular ne "
" Gel " dedi elimden tutup mutfağa doğru ilerleyip masanın onune geçip " tadaa ... Nasıl ". Hemen sofraya oturmuştum. Hakikaten uzun zaman olmuştu böyle melemenli, sucuklu ve Çaylı kahvaltı yapmayali. Hemen ekmek kopardim melemen bandirdim.
" Harikasın sen, muhtesam..."" Abla tamam azından doluyken konuşma, afiyet olsun "
Benim bu halime gülüyordu bende olsam gülerdim yani. Her şey o kadar güzeldi ki bir an rüya falan sanmıştım. Çünkü deniz 18 girmeden önce onu yanıma bir kere daha almayı denemistim hem o zaman güçsüz parasız din ve sonuc geri gitmişti. Ama şimdi asla!
" Eee bu gün ne yapalim, yapmak isteğin bir şey varmı "
Dediğimde düşünür gibi yapti. Ama ben kardeşimi iyi tanirdim hiç bir yer diycekti. " Yok abla, " demiştim demek istemem ama demiştim. " Senin kıyafetin yok, sana kıyafet bakalım" dediğimde gözlerini büyümüştü. Mutluydu sonra bir anda durdu. " Yok abla boşuna masraf yapmayalim". Dediğinde masadaki çatalı elime aldım ona dogrutum " bana bak seni kırk ayrı yerinden çantalarım. Gidiyoruz dedim mi gidiyoruz. " Kafasını salladı. Sevinmişti belliydi.
Hellooo. Yeni bolumlerde yeni bir sürü olaylar var kitabı takipte kal.
Bu arada vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Yorumlar önemli!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Ruhu [Girlxgirl]
Teen FictionBir gece ne kadar karanlık olabilir? Yada bir insan ne kadar dayanabilir? İşte gece bunların hepsini atlatan acılar ve arzular dolu serüveni. Tam mutluyum derken başına gelen olaylar nabzinizi durduracak... ∆ kitap birazcık +18 olabilir rahatsı...