(10) Why Me

462 16 2
                                    

Harap harap ff ni dah 906 readers lagi 94 readers je dapat 1000 k

++++++

Hayoung P.O.V

"Dia.. Your ex-boyfriend.Masa tu sayang tak tau yang sayang kena Dare .Dia gunakan sayang sbb duit.Kalau dia berjaya dia dapat $80000 won. "

aku perhati je rowoon ni langsung tak nak pandang aku

"Kenapa tak pandang saya"

"Nothing .Oppa teringat dia bunuh omma appa Jisoo dia punya girlfried sbb Jisoo kena khawin dengan orang lain masa jimin larikan diri dari majlis perkhawinan dia dengan jisoo. Jimin cakap dia ada hal nanti dia dtg tapi 20 minit lps. Dia x dtg tapi sebenarnya jimin ada je dkt situ. Bodyguard omma dia belasah jimin and kurung dia dalam bilik sbb x nak jimin khawin dengan anak dia....


"And then? "

"Esok nya Jisoo dpt call dari pihak polis yang omma dengan appa dia mati. Muka omma dia kena siat mata kena robek teruk juga la kepala terpisah dari badan. Appa dia mati jugak sbb nampak jimin bnh bini dia. Seminggu kemudian jisoo pulak disahkan mati sbb kemalangan dan lps kemalangan jisoo.

Jimin serah diri dkt pihak polis

Aku still dengar apa yang rowoon cakap .Serius aku sedih

Flashback

"Saya yang culik jisoo bukan sbb kemalangan saya berdendam dengan dia sbb tipu saya. Dia cakap dia x kan khawin lain walaupun saya lambat. Betina tak guna tu penipu

Time aq tau dia nak keluar beli barang dapur.aku culik dia bawak dia masuk kereta aq dan aq nak bawak dia pergi rumah aku. Tapi pada masa yang sama lori datang langgar kereta aku yang MAHAL tu MAHAL WEI AKU KERJA PART TIME SEMATA MATA SBB KERETA and jisoo disahkan mati. Aku pula kena tuduh bunuh dia aku just culik bkn bunuh(sorry belit belit"

End flashback


"And then apa kena mengena dengan saya? "

"Lepas jimin minta putus dia menyesal sangat. Anda then dia terkejut lepas dapat tahu awak pindah sekolah. Dia bunuh semua orang yang rapat dengan awak.







Married With Lesbian Girl (Rowoon SF9)Where stories live. Discover now