Capitolul 23

1.2K 54 7
                                    

Vreau sa va spun , MULȚUMESC  pentru 1K OCHIȘORI ! Așa mai departe ! Sa trecem la capitolul nostru !

Din capitolul anterior :

Atunci el vine și ma trage in apa și am căzut pe .........
___________________________
Am căzut pe Cristi . Săracul nici nu știa ce sa facă , cred ca sa lovit !

C:Auuuu .... ce Tea apucat ?

I:Idiotul naibi ! Vlad , nu vezi ca a_

V:Hai gata , ca nu sa întâmplat nimic !

C:Ahhham ! Nu tu ai fost lovit direct in cap , de o fata de vreo 70 de kile !!!!

I:Am 56 !!! * spun nervoasa *

C:Serios ????

I:Aahhhh , idioți ! * spun încercând sa ajung la scara *

V:Hai sa te învăț sa înoți !

I:Ammmnu stiu !

V:Hai ca nu ți se întâmpla nimic !

I:Ok !

V:Haide !

I:Dar eu stiu sa înot ! Am probleme cu încrederea !

V:Stiu ca sti ! Și de asta o vom face in felul meu !!!! * spune serios *

I:Inregula !
Ne-am urcat intr-o barca , și am început sa vaslim amândoi  . Ne-am dus mai înăuntrul lacului . Și dintr-o data barca sa răsturnat , și noi sub ea
Am început sa înotăm spre mal amândoi . Ne urcam pe scări .

I:Mulțumesc ! Acum este rândul tău !
* și îl împing in apa *

I:Așa îți trebuie * spun și plecând glorioasă *

V:Esti buna ....

După o săptămâna plictisitoare , iată ca vine și ziua plecări . Vacanța sa terminat , și noi începem afurisita școala . In aceasta săptămâna am avut deaface cu Deniz , și cu Vlad , dar de fiecare data , câștig eu !
Ne urcam in autocar , sa ne ducă in Brașov , la apartamentul nostru . Da , da , iar vom împarți chiria .
Am ajuns in Brașov . Ne despachetam , lucrurile și ne apucam sa mâncam mâncarea făcută de mama mea . Niște zgomote puternice se aud din apartamentul de vizavi .

I:Ce fraier ! Chiar nu stiu sa facă liniște ?

V:Nu stiu ! Atât am aflat ca sunt doi băieți care sau mutat împreuna , in chirie ! Mai mult nu stiu !

I:Lasa ca merg eu acolo sa le zic vreodoua !

V:Ok!

Pov. Ilinca
Ma îmbrac și ies afara . Urc scările și bat la ușa . Am așteptat ceva pana mi-a deschis cineva  ,era ........

Cine credeți ca era ? Scrieți in comentari ! Sper sa va placa  ! Pa !

                            # BAROSANI #

Chirie cu Vlad Munteanu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum