Харцнаас нь гал дүрэлзэж, атаа хорсол, аюул занга, үхэл эрмэгийн заагт зогсох гангастерууд. Тэдний ертөнц бүхэлдээ золиос!
Тугаа намируулан, тэдний хүч чадалын бэлгэдэл болсон загалмайнд зоогдсон улаан сарнайнд ялалт, амь нас, нэр хүндээ даатган зогсох Бетта бүлгийн бүсгүйчүүд хэзээд эрч хүч, дур булаам хүчирхэг байдлаараа ганг ертөнцийн хатад байсаар ирсэн.
Улаан сарнай..
Гал халуун. Хэн ч авч чадах болов ч гартаа барихад өргөсөнд нь хатгуулам...
Загалмайнд цусан өнгийн сарнай зоосон нь тэд адислагдсан гэдгийг илтгэнэ.
Тэд бол ялагдашгуй хатад.
--
Дүрэлзэн асах галаар турхирах луунууд. Тэд бол омог бардам, эр зориг, хүч чадалын илэрхийлэл..
Хэзээд тэргүүлэгчид байсаар ирсэн Альфа бүлэг. Тэд бол хаад.
Чиний төсөөлөх ганг ертөнцийн хаад ба хатад эсрэг зогсож дунд орших хилийн зураасаар ялах ба ялагдахын төлөө тэмцэлдэхээр зогсож байна.
Мина саяхан ирэлсэн хурц хутгаа гартаа эргүүлэн маскныхаа дээгүүр тодрон харагдах хурц нүдээрээ тэднийг сонжин зогсоно.
Мэдээж тэр хэн нь сайхан биетэй, сайхан залуу байна гэдгийг харсангүй...
Аль талаас дайрвал илүү тохиромжтой бол? Шинэ гишүүдийн байрлал, тэдний тулааны чадварыг илтгэх үндсэн байрлал зэргийг ажиглаж байв.
Мина бол гярхай ажигч нэгэн. Тэр шинэ хүмүүс, тулааны техник, тухайн хүний ерөнхий чадвар зэргийг маш сайн ажиглаж эсрэг дайралт хийдэг нэгэн.
Удалгуй Альфа бүлгийн толгойлогч/Song Joong Ki/ гарч ирэн бидний зүгт хандан "Бид эмэгтэй бүлэг тэр тусам Бетта-тай тулалдана гэж төсөөлж ч явсангүй.
Бидний эхний тулаан, газар нутаг, гутаан доромжлохоос болж тулалдсангүй. Нэгнээ таниагүй хосуудаас болж тулалдах хэрэг байгаа гэж үү?"
Гайхалтай, тэднийх тулалдахаас зайлсхийж байна. Гэвч энэ газар ирсэн л бол зүгээр буцна гэсэн хууль байдаггүй юм.
Ахлагч/Song Hye Kyo/ гарт барьсан бэйсболын цохиураа газар товшлон хэд хэд цохиод "Танай хараал идсэн бүлгийн гишүүд аль хэдийн уучлашгуй алдаа хийчихсэн, хосууд байсан ч үгүй ч бид тулалдах л болно" тиймээ тэд хосууд бол хэзээ ч нэгнийгээ хүчирхийлэх ёсгүй. Хэдий адилхан гангстер байсан ч.... тэд ойлголцох ёстой.
CZYTASZ
=> Mr. & Mrs. Kim<= [ON HIATUS]
Literatura FaktuГангстер залуу, гангстер бүсгүй ......сонирхолтой биш гэж үү? Гол дүрд: Ким Үбин, Шин Мина