Sorry!

34 5 0
                                    

Titt titt

Alarm telefon Namjoo berbunyi,menunjukkan sudah pukul 6 pagi.

Titt titt

Dengan pantas Namjoo bangkit lalu mematikannya.

"Huarghhhhhhhh"Dia menggeliat malas.Diperhatinya sekeliling.

Oh lupa,dia sekarang tinggal dekat rumah sewa 12AP tu.Dengan namja-namja hingusan. -_-

"Hakseon"getus Namjoo sendirian.Dia pantas bangkit dari katilnya lalu masuk ke dalam bilik air.

Selesai mandi,dia terus menyarungkan uniform sekolah barunya ke tubuh.Wow,uniform sekolah pun ada gaya.Kelas kau Namjoo...!

"Letihnya...Rasa nak ponteng pun ada"rungut Namjoo sambil merapikan rambutnya di hadapan cermin.Tulah,semalam bukan main beriya nak pergi sekolah baru ;-;

"Aneeyo,kena bersemangat!"Namjoo menggenggam kedua belah tangannya.

Hwaiting!

Tok tok

Tiba-tiba pintu biliknya diketuk.Namjoo mengalihkan pandangannya ke arah pintu.

'Siapa pula yang nak merimaskan hidup saya awal² pagi ni'

Dengan malas Namjoo memulas tombol pintu.Pasti namja-namja hingusan itu yang mengetuk pintu biliknya.Sekiranya bukan namja tak guna yang bernama Kim Jong Dae,pasti ianya namja mata bulat ataupun namja capang,dan tidak lupa juga namja yang terlebih over acting itu.(Semualah senang cite lol)

Pintu dibuka,namun tiada sesiapa pun yang berada di hadapan pintu.Namjoo memandang ke bawah(ke lantai maksudnya)

"Bunga?"

(Lebih kurang macam ni lah)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Lebih kurang macam ni lah)

Namjoo mengambil bouquet bunga itu.Warna pink,so lovely cewahh.

"Put a smile on your face please?"Kad kecil yang terselit pada bunga itu dibaca oleh Namjoo.

"Smile?"Namjoo tersenyum.Siapalah gerangan yang sweet sangat bagi bunga dekat depan pintu ni ·_·

"Suka tak?"Entah dari mana Chanyeol tiba-tiba sahaja datang menegur.Excited gila muka dia bila tengok Namjoo pegang bouquet bunga tu.

Namjoo memandang ke arah namja tinggi lampai itu.

Ouh,dia yang bagi rupanya.Pandai jugak cara dia nak buat mood orang baik ye.

"Hmmm...Suka lah jugak"Balas Namjoo ringkas.

Eleh,saja nak jual mahal.Padahal dalam hati happy gila namatey.

F4 [[HIATUS]]Where stories live. Discover now