Kész katasztrófa. Felfordulás....
A mai nap.....De mindent csak az elejéről:
Reggel felkeltem felöltöztem megcsináltam a sminkem és fel kaptam a táskámat. Minden olyan jól indult.
Cortez lennt várt a nappaliban aki időközben hozzám költözött mondván ne legyek egyedül. Mivel a nyáron dolgoztam ezért pénzünk is van legalább 3 évre elég, de Cortez kap havonta a szüleitől pénzt. Szóval jól elvagyunk. Szeretem az életem.
Na de térjünk is vissza.
Elindultunk a suliba útközben találkoztunk Ricsivel és ő is csatlakozott hozzánk mondván elég volt ennyi a reggeli ömlengésünkből.
Út közben páran felismertek és oda jöttek aláírást kérni.
Mivel a filmen 12-es van ezért leginkább a mi korosztályunknak szól velem egykorúak lehettek.
A suliban is sokan gratuláltak és jöttek oda fotóért. Minden nap egy suliba járunk miért kell neki közös fotó? Órákon minden oké volt. Délután felnéztem instára és 5 millió követő és 1 k jelölés. Jézusom. Ki tettem egy mystoryt Snapchatra aztán élőztem instán ahol voltunk kb. 1000-en.
Elköszöntem aztán megcsináltam a vacsit.
Később leültünk Cortezzel enni és beszélgettünk. Felnéztem az e-mailjeimre és kaptam egy halom verseny, film és oktató!? lehetőséget. Az oktatót kizártam a filmek között nézelődtem amikor bejött Cortez.
-Help me-mondtam neki.
- Mi a baj?-kérdezte.
-Nézd ezt meg!
-Jesszus! Nyugi segítek. Szóval szponzort szeretnél?
-Igen.
-Jól van. Mi kell? Van ruha cipő chips smink és görkori.
-Ezek közül mindegyik.
-Rendben akkor további filmek?
-Persze.
-És melyiket.
- Mi lehet?
-Van egy Szakadékok Közt és egy Nagy vágyak.
-Melyik mikor?
-A nagy v. Jövő nyáron a Szakadékok Közt azt írják téli szünetben.
-Mind a kettő.
-Versenyek?
-Megyek mindegyikre.
-Oktató?
-Viccelsz? Mondd hogy igen.
-Tehát ez nem.
-Menegerem ki legyen.
-Dave-vágtuk rá egyszerre.
YOU ARE READING
SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne? (11-12 osztály)//Befejezett//
FanfictionEz a második évada a sztorimnak. Mielőtt ezt elolvasnátok olvassátok el az előzőt is. Aki már olvasta az úgyis tudja miről szól. By:Johi