Hulla vagyok

2.1K 65 7
                                    

A buli nagyon jó volt. A mai napon Cortez azt mondta hogy pakoljak össze 3 napra. Beültünk a kocsiba és elindultunk. Aztán elaludtam. Késöbb arra keltem hogy Cortez ébrezgetett. Kiszáltunk a kocsiból és bementünk egy szállodába. Út közben szerencsére senki nem akart autógrammot nem tudom hogy hányat adtam már életemben....
Cortez bejelentkezett és megfogta a cuccainkat aztán felmentünk a szobánkba. Gyönyörű volt.
-Cortez ez hogyan?
-Mivel te annyira fáradt voltál ezért én egyeztettem Davevel és ő mondta hogy kaptál egy ilyen ajánlatot. Úgyhogy úgy döntöttem hogy eljövünk.
-És mondd milyen városban vagyunk?
-Sümeg.
-Köszönöm-ugrottam a nyakába.
-Mit?
-Mindent amit teszel értem. Hogy dolgozol helyettem amikor hullafáradt vagyok hogy ennyi mindent teszel értem. És hogy elfogadsz így is.
-Alap.
-Köszönöm még ötezerszer.
-Na öltözz át fürdőruhába és megyünk wellnesezni.
-Nem hoztam fürdőruhát.
-De én igen neked is.
Odaadta a fürdőrucit aztán felvettem egy köntöst és lementünk. Jól el voltunk. Ez már  nagyon kellett egy kis szabadság hogy kikapcsoljak. Az este elmentünk vacsizni és lefeküdtünk aludni. Semmi érdekes nem történt.

Ez egy ilyen rövid rész lett de ma még (szerintem) hozok majd részt. Nem biztos!!!! By:Johi
U.i.:Ez az évad rövidebb lesz mint a másik volt de még kb. Lesz 5 rész aztán egy epilógus és ennyi. Elkezdtem már egy Bexi folytatást azt fogom írni utána meg akkor sz. Folytit meg még egyéb másokat amik szerintem jók lesznek.

SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne? (11-12 osztály)//Befejezett//Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt