Hú
Mi is történt 2 év alatt? Nagyon sokminden.
Először is én: Felnőttem. Cortezzel hivatalosan is összeköltöztünk. Még mindig Magyarország egyik leghíresebb embere vagyok és rengeteg lehetőségem van.
Cortez: Ő is rengeteget változott de még mindig annyira vagy jobban szeretem mint régen. Ő is már dolgozik.
Ricsi:Van egy barátnője akivel én nagyon jóban vagyok és sokszor beszélgetünk.
Dave:Még mindig a mengerem és mindjárt be is fejezi majd az egyetemet ahol ilyeneket tanulnak. Végül összejött egy egyetemista csajjal akivel szintén nagyon jóban vagyunk.
Zsolti:Személyi edzőnek ment és neki is van màr barátnője.
Klau, Panna, Bogi:Ők a fiúk barátnői. Mi olyanfajta 4-es BFF-ek vagyunk.Sztori:
Ma áthívtam Pannáékat mert este Cortez elvisz étterembe hogy segítsenek elkészülni.
-Mit szeretnél felvenni?-kérdezte Bogi.
-Pont ezért kelletek ti nekem. 2 ruha között vacilálok.
-Na?-mondta Klau.
-Vagy a kék vagy a fekete.
-A kék-mondta Pann.
-Oké.
Aztán még beszélgettünk megcsinálták a hajam és a sminkem és aztán felvettem a ruhámat.
-Lányok köszi a segítséget... de minek ez a nagy félhajtás?
-Semmi-mondogatták. Ez màr gyanús volt. Nagy eséllyel Cortez elmondta Ricsiéknek Ök meg elmondtàk nekik.Este:
-Indulhatunk kisasszony?-kérdezte Cortez.
-Persze.
Később elindultunk az étterembe egész este beszélgettünk.
-Reni-kezdte Cortez majd letérdeltem elém-hozzám jönnél feleségül?
-Igen igen igen....
Majd felhúzta az újjamra a gyűrűt és átöleltem.Másnap reggel
Jött egy e-mailem Dave küldte. Van egy cikk. Amiben a tegnapi vacsinkról írtak és az eljegyzésről nem törődtünk vele. Most mi rossz van nekünk ebben?VÉGE Köszönöm hogy eddig velem voltatok és együtt éltük át Reni gimis éveit. Egy élmény volt írni. Nézzetek bele a többi sztorimba is.
By:Johi
YOU ARE READING
SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne? (11-12 osztály)//Befejezett//
FanfictionEz a második évada a sztorimnak. Mielőtt ezt elolvasnátok olvassátok el az előzőt is. Aki már olvasta az úgyis tudja miről szól. By:Johi