Arkadaşlar öncelikle bu yazı bana ait değil bir kitaptan alıntı aldım size de öneririm gerçekten güzel bir kitap. Hiç gidip görmediğim bir yeri ben ilk defa özledim gerçekten çok güzel ve hiç bilmediğim şeyler öğrendim. Şimdi buraya yazacağım da onlardan sadece biri :).
Kabe'de Geçirilen Bir Gece
Kabe gece bir başka güzel. Işıkların altında o siyah örtülerle bezenmiş yapı sanki bu dünyaya ait olmadığını fısıldar gibi bizlere. Etrafında halelenmiş binlerce insan sürekli dönüyor. Allah'a kulluğun doruk noktasında, ''Buyur Allah'ım, emret,'' diyerek geldikleri bu kapıda kulluklarını haykırarak yalvarıyorlar. Burada hissedilen havayı dünyanın bir başka yerinde bulmak kesinlikle mümkün değil. Saatlerimiz üçü gösterince ezanlar okunmaya başlıyor. Yeni gelenler '' Ne oluyor sabah ezanı mı okunuyor?'' diyorlar. Bu ezanlar teheccüt namazı için okunuyor. Peygamber Efendimiz (salallahu aleyhisellem) hiç bir gecesini teheccütsüz geçirmezmiş. Saat gecenin üçü olmasına rağmen kalabalıkta en ufak bir eksilme yok.
Yazar:Talha UĞURLUEL
Kitabı:Mekanlar ve Olayları ile Hz. Muhammet'in (SAS) Hayatı
Basım Yılı: Mart 2017
12. Baskı
Bölüm sonu ama kardeşlerim bence alabilecek durumu olan bu kitabı alsın kitaplar sadece wattpad de değil yada sosyal ağlarda yada bilgisayarlarda değil bunlar bence sadece yazı bu yüzden hikaye yazmıyorum da yazı yazıyorum. Kitap dediğin eline alıp kokusunu doya doya içine çekmek demektir. Bir hafta yada bir ay yada aylarca acaba devamında ne olacak diye beklemekte değildir, kitap demek. Kitap demek acaba şimdi ne olacak deyip daha hızlı okuma o sayfaları bir biri ardına çevirip cevabını bulup mutlu olmaktır yada duygusallaşıp salya sümük ağlayıp tuvalet kağıdının rulosunu bitirmektir. :) Şimdi kardeşlerim sizce ne demek kitap demek ;) kitabın özüne dönün kardeşlerim yapayına değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karışık
Non-Fictionarkadaslar bu hikaye degil oncelikle düz yazı kompozisyon siir deneme eminim bir cok sorulara yanit da olacak bazen ayet bazen hadis destekli konuları sizde belirleyebilirsiniz 😊