Teşekkür, Kapanış🌹

824 62 90
                                    

Pekâlâ...

Nasıl veda edeceğimi inanın bilmiyorum çünkü bana göre Text/Call Me Back o kadar fazla okuyucu kazandı ki, hikayeyi bitirirken çok üzüldüm. Ama her güzel şeyin bir sonu vardır ve tam hayal ettiğim gibi bir son yazdığımı düşünüyorum.

Bence hikayenin en güzel yanı sürekli ters köşe yapmasıydı. Bir de mizahının daha baskın olması. Finali de bunları düşünerek yapmaya karar verdim. Dramatik olmasını istememiştim, nitekim olmadı. Ha, bir de şunu düşünen olmuştur; 'Niall böyle birisi değil ki'.

Açıkçası Niall'ın party boy hâlini bilen bilir, Flicker çıkmadan önce de herkes onun bu kadar duygusal olduğunu bilmiyordu ve kendisi de kendisini  eğlenceli, şakacı ve sakin biri olarak gösteriyordu. Zaten bir albüm yazacaksanız sıradan hâlinizi değil, duygusal hâlinizi yazarsınız. Bilmiyorum, Niall'ın aldatacağına inanmak o kadar da zor olmadı benim için o yüzden yazarken tereddüt etmedim. Hani bilerek yapacağından değil zaten, eğer Niall'ın party boy hâlini hatırlıyorsanız yanlışlıkla yapabileceği bir şey olduğunu düşünebilirsiniz.

Burnundaki kremayı bir kıza yalattığını hatırlayın...

Her neyse, sonuç olarak hikaye Crystal'ın gerçekten intikam almasıyla bitmiş oldu. Her zaman tehdit ediyordu zaten, 'Kork benden Nuall Goran' diyerek. Yazarken eğlendim.

Text Me Back'e başlarken floplayacağını düşünmeme rağmen diğer hikayelerimden daha hızlı okuyucu kitlesini arttırması, potansiyelinin diğerlerinden daha yüksek olması hep sizin sayenizde. Bu yüzden ne kadar teşekkür etsem azdır. Gerçek dünyamdan ayrılıp yarattığım bu küçük dünyaya eşlik ettiğiniz için size minnettarım. Yorumlarınızla eğlendik, küçük de olsa bir grup olduk. Eh, Nuall Goran'ı ve #beblondeagainpezevenkniall'ı efsaneleştirdiğimizi de unutmamak gerek. Hikayeden geriye kalan en güzel anılar bunlar bence.

Uzun sözün kısası: Kim bilir, belki yeni bir textingde buluşuruz?

Ve eğer olur da sıkılırsanız profilimde başka hikayeler de bulabilirsiniz;)

Beni unutmayacak olanlar, yeni bir texting haberini profilimde veya kütüphanenizde bekletmek isterseniz bu kitabımda bulabilirsiniz. Tekrar söylüyorum, kesin olarak yazacağımdan emin değilim. Sadece umuyorum.

TEKRAR VE TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. HAYATLARINIZA NUALL GORAN KADAR PEZEVENK BİRİNİN GİRMEMESİ DİLEĞİYLE...💖

(Niall Horan demiyorum, Nuall Goran diyorum dikkatinizi çekerim.)

Call Me BackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin