Minho_...Jonginဘာျဖစ္လို႔လဲ???
Junmyeon_...ေဆး႐ုံမွာမ႐ွိေတာ့ဘူးတဲ့Hyun
Taemin_...Jonginကဘာလို႔ေဆး႐ုံမွာမ႐ွိတာလဲမင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ရန္ျဖစ္လို႔လားJunmyeon???
Junmyeon_...မျဖစ္ပါဘူးငါ့လက္ထဲအသုံးစရိတ္မ႐ွိတာနဲ႔ပတ္သတ္လို႔စကားမ်ားတယ္ဆို႐ုံေလးပဲJonginဘယ္ေနရာေတြသြားတတ္လဲTaeminမင္းနဲ႔ကငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြပဲသိမွာေပါ့
.
.
.
Taeminေျပာတဲ့ေနရာေတြကိုကြၽန္ေတာ္နဲ႔Minho Hyunတို႔ခြဲ႐ွာခဲ့ၾကေပမဲ့ညေနသာေစာင္း
သြားတယ္Jonginကို႐ွာမေတြ႔ခဲ့ဘူး~~~"Ring~Ring~~Ring~~~"
Junmyeon_...႐ွာေတြ႔ၿပီလားMinho Hyun~
Minho_...Myungdonပန္းျခံတစ္ခုပဲက်န္ေတာ့တယ္ငါသြား႐ွာေပးရမလား???
Junmyeon_...Taeminတစ္ေယာက္တည္းအဆင္ေျပမွာမဟုတ္ဘူးဆိုင္ကိုျပန္လိုက္Hyunကြၽန္ေတာ္ပဲဆက္႐ွာလိုက္မယ္ေလ~~~
.
.
.
Myungdonပန္းျခံတစ္ခုလုံးသူႏွံ႔ေနေအာင္႐ွာေပမဲ့Jonginနဲ႔တူတဲ့အရိပ္အေယာင္ေတာင္မေတြ႔~တစ္မနက္လုံးေျပးလႊားေနတဲ့သူ႔ေျခေထာက္ေတြကမခိုင္ခ်င္ေတာ့~~~(Jongin_...အိမ္ေစာေစာျပန္ခဲ့Hyun)
Junmyeon pov:ဧကႏၱအိမ္မွာလား???🏃~~
"ကြၽီ~~~~~~~~"
Boy_...အဲ့ေလာက္အေလာတႀကီးလမ္းျဖတ္ေျပးေနတာကားလာတာကိုမျမင္ဘူးလား???ေသခ်င္လို႔လား???
Junmyeon_...ေတာင္းပန္ပါတယ္~~ေတာင္းပန္ပါတယ္~မျမင္မိလိုက္လို႔ပါ~~~
Yifan_...ဘာျဖစ္တာလဲChanyeol???
Chanyeol_...ငါBrakeဆြဲတာျမန္လို႔ေပါ့မဟုတ္ရင္အေ႐ွ႕ကတစ္ေယာက္ကားတိုက္ခံရၿပီးေသေနေလာက္ၿပီလမ္းကိုအေလာတႀကီးျဖတ္ကူးရေအာင္ဘာေတြအေရးႀကီးေနလဲမသိ??
ၾကည့္လိုက္ေတာ့ခါးကိုကိုင္းကာျပာျပာသလဲေတာင္းပန္ေနတဲ့သူ႔ရဲ႕"ေႂကြ႐ုပ္ေလး"
ထိုေနရာမွကားေမာင္းထြက္လာသည့္တိုင္ေအာင္Yifanရဲ႕အၾကည့္ေတြကကားမွန္အျပင္ကေတာင္းပန္ေနတဲ့ေကာင္ေလးဆီကမေရြ႕~~~
Yifan_...ကားရပ္!!!!!
Chanyeol_...ဘာဝယ္စရာ႐ွိလို႔လဲYifan???
Yifan_...မင္းကားဌားျပန္လိုက္ေတာ့~~~
Chanyeol_...ငါေမာင္းေပးမယ္ေလ~~~
Yifan_...ဆင္းေတာ့~~~
ေခါင္းေက်ာမာတဲ့Yifanကိုအ႐ႈံးေပးလိုက္ရတာပါပဲ!!!ကားေပၚေရာက္တယ္ဆိုရင္ပဲအေနာက္
ကိုျပန္လွည့္သြားတာမို႔စိတ္ထဲထင့္သြားသည္။Chanyeol pov:အခုမွေတြ႔ဖူးတဲ့ေကာင္ေလး
တစ္ေယာက္ကိုYifanကဘာကိစၥေၾကာင့္လိုက္ေခ်ာင္းရမွာလဲPark Chanyeol႐ူးေနလား?Chanyeol_...မဟုတ္တာေတြေလ်ွာက္စဥ္းစားေနတာပဲYifanလိုလူက~မျဖစ္ႏိုင္ဘူး!!!!!
.
.
.
ေ႐ွ႕က်ေနတဲ့ဆံစတို႔မွတစ္ဆင့္ေခြၽးစက္မ်ားကစီးက်ေနတာေတာင္အေျပးအလႊားသြားေနတာမို႔သူဘာအေရးႀကီးကိစၥ႐ွိလို႔လဲဟုမဆီမဆိုင္စိုးရိမ္စိတ္ဝင္လာသည္။သူဌားစီးလာတဲ့ကားေနာက္မွေတာက္ေလ်ွာက္လိုက္ေနမိသည္။ကားရပ္သြားတဲ့ေနရာကဆင္ေျခဖုံးေနရာေလးတစ္ခု~ကားေပၚကဆင္းလာတဲ့သူ႔ေျခေထာက္မွာဖိနပ္မ႐ွိေတာ့~~~~
ေပါက္ျပဲေနတဲ့ေျခအိတ္ေလးသာသူ႔ေျခေထာက္ဝယ္႐ွိေနသည္။လက္ကဖိနပ္ကိုကိုင္ရင္းတိုက္ခန္းတစ္ခုထဲဝင္သြားတာမို႔ကြၽန္ေတာ္ပါကားေပၚကလိုက္ဆင္းမိျပန္သည္။
Yifan pov:ကိုယ္႐ူးတာေသခ်ာေနၿပီ~အျခား
သူသာျမင္ရင္ဒါWu Yifanလားဆိုၿပီး
ဟားတိုက္ရယ္လိုက္ၾကမယ့္ျဖစ္ခ်င္း~~~မင္းေၾကာင့္နဲ႔တစ္ခါမွမလုပ္ဖူးတာေတြကိုကိုယ္ပထမဆုံးလုပ္ေနမိတယ္ဘယ္သူ႔ကိုမွဂ႐ုမစိုက္တတ္တဲ့ကိုယ္ကမင္းအေနာက္ကိုေတာ့အရိပ္လိုလိုက္ေနမိျပန္ပါလား?????
.
.
.
တိုက္ခန္းရဲ႕အေပၚဆုံးထပ္ခိုးထပ္ေရာက္ေတာ့သူ႔ေျခလွမ္းေတြရပ္တန္႔သြားသည္။ပြင့္ဟလာတဲ့တံခါးခ်ပ္ဆီမွထြက္ေပၚလာတာကအျခားတစ္ေယာက္အသံ~~~Jongin_...Hyun~~~
Junmyeon_...ဘာလုိ႔ငါ့ကိုစိတ္ပူေအာင္လုပ္တာလဲ???T_Tငါမင္းကိုဘယ္ေလာက္ထိစိတ္ပူၿပီးလိုက္႐ွာေနရလဲသိလား???T_T
Jongin_...ေတာင္းပန္ပါတယ္Hyunကြၽန္ေတာ္Hyunလိုက္႐ွာေနမယ္လို႔မထင္မိလို႔~~~
အျခားလူရဲ႕ရင္ခြင္ထဲကေလးတစ္ေယာက္လိုငိုေနတဲ့သူ႔ကိုၾကည့္ရင္းရင္ထဲတစ္ေနရာကအလိုလိုနာက်ဥ္လာသလို~~~
Jongin_...Hyunမငိုနဲ႔ေတာ့ေနာ္အိမ္ထဲအရင္ဝင္ရေအာင္~~~
Junmyeon_...Yarrr~~Jonginမခ်ီနဲ႔ေလႏွစ္ေယာက္လုံးလဲက်ေနဦးမယ္
Jongin_...Hyunကိုယ္ကေတာ့ခ်ီႏိုင္ပါေသးတယ္ဗ်ာဘာမွမျဖစ္ပါဘူး~~~
Yifan pov:မင္းရဲ႕ခိုနားရာရင္ခြင္ကကိုယ္ျဖစ္
ခ်င္တာမင္းကိုေထြးေပြ႕ထားတဲ့လက္အစုံကကိုယ္ပျဲဖစ္ခ်င္မိတာမင္းကိုခ်စ္မိတာ႐ူးသြပ္မႈတစ္ခုဆိုရင္ေတာင္ကိုယ္ေနာက္ဆုတ္ဖို႔မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး'ေကာင္ေလး'
YOU ARE READING
Villain(ဗီလိန္)
عشوائيGenres - External Triangle(Romance) Pairing - Krisho or Kaiho Language - Myanmar(Burmese) ⚠Warning - ➕Fanfiction❕ #ပိုင္႐ွင္႐ွိတဲ့မင္းကိုစၿပီးခ်စ္ကတည္းက နာက်င္ျခင္းေတြကိုပါကိုယ္ျမတ္ႏိုးတတ္လာတာ# If you don't like❌ (Boy×Boy) love👬 You can skip⏩ #Than...