Konečne, koniec tej blbej školy. ,,Kathe, Mia počkajte má!" zakryčala som na tie dve. „Davaj het!" zakryčala Kath. Utekala som za nimi až do pizzerie.
„Čo si dáme?" spýtala som sa ich.
„Ta 20" odpovedala Mia. Vtedy som s Kath spustila záchvat. ,,Haha veľmi vtipne" odfrkla Mia. Ale teraz vážnej
musíme to osláviť veď už iba jeden rok a sme na strednej.
,,JUHU".,,Tak si dajme pizzu." povedala som. „Kto plati?" spýtala sa Mia.
„Aha! Idú chlapci." oznámila ako vždy Kath, keď uvidela chlapcov. „Haloo! Kto to platí?" spýtala som sa ale asi márne, pretože sa naša Kath zapozerala. „Poskladame sa" Odfrkla Mia. Iba som prikývla a vytiahla peňaženku. Po chvíľke konečne dorazili chlapci. ,,Adam! Konečne ste tu." Povedala Kath. Všetci sme si sadli a čakali na pizzu. Popri tom aj rozprávali. ,,Ach je mi ľúto že s nami nebudete na budúci rok." Začala Kath.
,,To hej bude to bez vás nuda."
Povedala Mia, a zrazu sa otvorili dvere. Ach ten pocit keď tam stál bol úžasný. Kath mi len spopod stola buchla do nohy. ,,Tak hovor niečo." A ja som len koktala. ,,Aaa-ahoj." Trápne som pozdravila. ,, Čau Mey" Haaaa on vie ako sa volám. Zrazu do mňa Kath znova buchla a vytrhla ma zo zamyslenia. Keď som sa otočila všetci na mňa čumeli. ,,Čo sa deje?" Opýtala som sa. ,,To nám povedz ty. Že tebe sa Matúš páči?" Naprudene sa ma opýtal Adam. ,,A čo sa staráš?!" Vyskočila som. ,,Ja nič len sa pýtam." ,,Ale veď to je jasné že si doňho." Povedala Mia. ,,Mia!" ,,Čo!? Veď je to pravda keby si sa videla aká si bola červená a koktala si." V tej chvili má chitila panika a zlost. Našťastie z Kath sa už dosť dlho pozname a preto vycítila že to nedopadne dobre, a preto vstala a odtiahla má von z pizzerie. ,,Čo si o sebe mysli. Veď vieš aká je. ,,Ukludnovala má Kath. ,,Choď radšej domov a večer sa stretneme ja si to ešte s Miou vyjasnim." ,,Vďaka ešte že tá mam." Po ceste domov som nemohla uveriť ako to Mia mohla urobiť stále keď vidí že sa mi niekto páči tak hneď ma musí strápnit. Veď ona má Carlosa tak prečo mi nedá pokoj. Ach už na to nebudem myslieť. Po príchode domov som hodila tašku do skrine a ľahla si na posteľ. ,, Konečne prázdniny. Mám chuť niekam vypadnúť. Ale ďalej než za hranice Slovenska asi nedojdem. Zrazu som dole počula nejaký buchot. Vzala som si tenisovú raketu ne obranu že keby niečo a išla pomali dole. Na linke sedela Iza. Moja mačka. Vydichla som si že to je ona pretože na žiadnu návštevu som nemala práve naladu. Dala som ju dole z linky, na ktorej bola este aj nejaká knižka bol to fotoalbum. Asi ho vitiahla mamka keď hľadala niečo v skrinke. No keď som ju otvorila hneď na prvej strane som bola s Kath. Boli sme tam na kúpalisku s rodicmi. Mali sme asi tak 5 rokov. No na ďalšej strane som bola s Miou v škole. Bol to prví deň a bola som rada že aspoň ju som tam poznala. Ostatný mi boli cudzí teda až na Kath. Sedeli sme tam tri pri sebe také maličké prváčky. Viac mi už netrebalo. Vybrala som tu fotku a fotoalbum odložila do skrinky prišla som späť do izby a napísala dievčatám či sa nemôžme stretnúť skvôr. Dohodli sme sa teda že sa stretneme na námestí. Keď som tam došla, Mia tam už čakala. Trochu som zaváhala ale išla som tam. ,,Čau" ,,ahoj" ,,Mey fakt sorry že som bola taká necitlivá. Ale veď ma poznáš." ,,Veď hej. " ,,Ale už má nebaví sa s tebou stále len hádať." ,,Ja viem. Tak prepač. ",,Ach aj ty mne prepáč nemala som hneď tak vybuchnúť." Po chvíľke sme sa začali opäť smiať. Keď prišla Kath tak nás začala prezerať. ,,Čo to robíš?!" Nechápavo sa opýtala Mia. ,,Ste v poriadku nepobili ste sa?",,Ale nie všetko sme si to vyjasnili. A pozrite čo mám " Ukázala som im tu fotku. ,, Jeej to sme mi tri." Znova sme začali spomínať na tie roky plne smiechu a radosti. Domov sme išli až večer. Pred mojím domom sme sa rozišli a každá išla inou cestou. Doma ma už čakali rodičia. ,, Čaute." ,,Ahoj kde si bola." Vipitovala sa mamka. ,,Aale len som sa bola prejsť s dievčatami." Dlho sme sa nerozprávali. Hneď som si to zamierila do izby kde som sa hodila na posteľ a zaspala.Tak dúfam že sa vám 1. diel pacil. Ak áno dajte vote alebo koment a onedlho bude ďalší diel. Takže zatiaľ čus!
YOU ARE READING
Bad love
Teen FictionTento príbeh je o tom ako sa 16 ročné dievča Mey so svojimi kamarátkami predieraju cez život plný zákerných ale aj milých ľudí. A nakoniec možno aj spoznajú tú pravú lásku priateľstva ale aj chlapcov😄😘