Ráno som sa prebudila na zvonenie telefónu. Bola to Mia.
,,Áno?"Zaspato som sa jej opytala ,,Meeeey vstávaj!" ,,A čo je, Horí?" ,,Nie niečo horšie." ,,Čo také?" Má narodeniny! No a? Počkať kto?! Matúš!,,V tej chvíli som zomrela.'' Ooooo aaa a coo mam mu napísať? Ano mozno to bude spôsob ako sa zblížite.,,Okej
idem na to.'' Po hovore som premýšľala ci mu mam fakt napísať. Ved ani sa skoro nepoznáme a zrazu mu napise nejaky 16 ročný potrat. ,, Kašlem na to. Veď čo keď to nevyjde tak sa svet nezrúti." Jzs čo to trepem! Jasne že sa zrúti veď tu ide o Matúša! Fajn som v pohode. Radšej zavolám Kath nech príde ona mi pomôže." Zišla som dole po schodoch do jedálne kde sedela mamka a píla kávu. ,,Ahoj, kde je ocino?" ,, Šiel do firmy volal mu kolega. " ,,Fajn a čo dnes robíš?" Spýtala som sa z nádejou že pôjde preč a budem mať voľný dom. ,, Idem s kamarátkami posedieť do mesta." Jeeees!! ,Pomyslela som si. ,, A kedy prídeš?" Uf myslím že až večer pretože chcem ísť aj do divadla na Sherlocka Holmesa." ,,Jaj to je dnes? Úplne som zabudla." Aaa mohla by dnes prísť Kath?" Jasné, v špajske máte nejaké čipsy a v obývačke by mala byť cola." Okej diky mami.",, Nieje začo. Tak ja už pôjdem aby som stihla vlak tak paa.",, Papaaa" Konečne samaa, idem zavolať Kath a umyť sa.O hodinu neskôr.
,,Uuuu niekto zvoní to bude Kath." Šla som otvoriť dvere, za ktorými Kath nestála, bol to Matúš. ,,Čau Mey." ,,Aaa-ahoj Matúš. Čo potrebuješ? " ,,Mama ma poslala po nejaké šaty či čo." ,,Aha jasné zabudla som na to, poď ďalej." ... ,,Sadni si." ,, Prepáč že som prišiel tak skoro ráno, rodičia išli na chatu a ja som ostal sám doma tak som bol jediný kto by prišiel." ,,Nie v pohode aj tak čakám na Kath. ,,Jaj tak to nebudem rušiť. " Nie, nie v poho jej to aj tak trvá 5 hodín kým prejde tie 2 ulice..."No jasné to je proste ona." Hm hej. Tak ja ti skočím po tie šaty, hneď som tu." Vošla som do spálne a v panike som volala Kath.
M: Kde si?!
K: Už idem.
M: Prosím ťa pohni mám problém. A veľký.
K: No čo videla si Matúša alebo čo.
M: Skoro, je tu!
K: Čo? On je u teba?
M: Áno a ja neviem čo mám robiť.
K: Omgg.
M: Kath prosím pohni si.
K: Tak mi pod otvoriť nee?Nenápadne som vošla do jedálne kde bol Matúš a pozeral sa do mobilu. ,,Idem otvoriť Kath." On sa na mňa pozrel ale ja som rýchlo prebehla do chodby. Otvorila som dvere, a vyskočila na Kath. ,,Ahoj, musíš mi pomôcť neviem čo mám robiť." ,,Jasne len sa upokoj je to len chalan." ,,Áno chalan mojich snov." Vošli sme dnu ,a ja som šla rovno do kuchyne. Kath sa rozprávala s Matúšom. A ja som sedela na linke a premýšľala. ,,Je to len chalan . Je to len chalan!" Nabrala som odvahu a prišla k nim. ,,Dáte si niečo?" ,,Ja nie." Povedala Kath. ,,Ty Matúš?" ,,Emm pohár vody." Okej. Vošla som do miestnosti medzi jedálňou a kuchyňou, a počúvala som o čom sa bavia. ...................................................................... ,, OMG... To nemyslí vážne! Rozprávajú sa o mne? Prečo tam počujem svoje meno?! Čo to má byť? " Vzala som rýchlo pohár vody a prišla som k nim. Keď som vošla hneď stíchli. ,, Vďaka." Povedal keď som mu dala vodu. Sadla som si k nim a chvíľu sme na seba pozerali bez slova. ,,Okej tak ja už pôjdem."postavil sa a natiahol cezomna ruku. Nechápala som čo to robí. Vzápätí som pochopila že zamnou boli šaty. ,, Ou sorry nevšimla som si. Vstali sme a šli do chodby. Keď sme už boli pri dverách, tak mi prešlo po rozumu... ,,Počkať! " Pozreli sa na mňa . Ja som sa rozbehla do špajze a vzala som čokoládu. Prišla som k nim a dala mu ju. ,, Všetko najlepšie.",, U Vďaka Mey." Povedal a objal ma. Ja som skamenela a len som za ním zavrela dvere a ani som nepovedala ahoj. ,,Tak to lepšie dopadnúť nemohlo."
Po dlhšom čase je tu opäť nová časť. Dúfam že sa vám páčila. Keď ma niečo znova napadne tak to pridám do ďalšieho príbehu.
YOU ARE READING
Bad love
Teen FictionTento príbeh je o tom ako sa 16 ročné dievča Mey so svojimi kamarátkami predieraju cez život plný zákerných ale aj milých ľudí. A nakoniec možno aj spoznajú tú pravú lásku priateľstva ale aj chlapcov😄😘