School :
"Oi,asal lengan kau berbalut?" tanya SeonHo. SoYeon hanya menghiraukan pertanyaan SeonHo itu. "Eh,aku cakap dengan meja lahh." kata SeonHo. "Kalau kau tak tarik beg aku,lengan aku tak berbalut,bro," jawan SoYeon. "Sini,apesal dengan lengan kau?" SeonHo menarik perlahan lengan SoYeon. "Sakitlah!!" jerit SoYeon. "Kau marah aku?" tanya SeonHo. "Ya!! Marah sangat-sangat!!" jawab SoYeon lalu keluar daripada kelas.Out :
"Chae SoYeon!" jeritan seseorang bergema. "Ahh,apa lagi yeoja ni nak daripada aku?!" keluh SoYeon. "Berapa kali aku nak kena bagitahu kau? Jauhkan diri kau daripada SeonHo! SeonHo tu aku punya." kata pelajar itu,ChaeYeon. "Kau ingat aku nak sangat SeonHo tu? Kitaorang cuma kawan lah wehh..." jawab SoYeon selamba. ChaeYeon menolak SoYeon sehingga SoYeon terhantuk ke loker. "Who cares? Dia kawan kau ke,adik kau sekalipun,jauhkan diri kau daripada dia!" kata ChaeYeon. SoYeon memegang kepalanya. Dia cuba untuk bangun. "Aku tak habis cakap lagi,CHAE SOYEON!!!" jerit ChaeYeon. "Kalau kau cuba rapat lagi dengan SeonHo,you will die soon." sambung ChaeYeon. "Jung ChaeYeon!" jerit KuanLin lalu berlari kearah SoYeon. "Gwaenchanha?" tanya KuanLin. "You're such a busybody! Tepilah! Aku nak ajar yeoja ni!" ChaeYeon menendang peha SoYeon. "Yah,geumanhae!" jerit KuanLin. "Pergi! Kalau tak aku bagitahu saem kau buli SoYeon!" ugut KuanLin. ChaeYeon berasa geram lalu menendang peha SoYeon dan meninggalkan SoYeon dan KuanLin di situ. "Yah!" jerit KuanLin. "SoYeon!" SeonHo berlari kearah SoYeon dan KuanLin. "Lin? Lama tak jumpa!" SeonHo menyapa KuanLin. Dulu mereka kawan. "Ehh,kau dah tinggi ann?" tanya KuanLin. "Mestilah." jawab SeonHo. "Yah! Kepala dengan peha aku tengah sakit,korang boleh buat reunion pulak kat sini!" rungut SoYeon. "Oh... Okay,sorry-sorry." kata SeonHo. Dia dan KuanLin memapah SoYeon kembali ke kelas.~To Be Continued~