Part 6

45 8 0
                                    

Class :
"Macam mana? Dia terima?" tanya SeonHo. SoYeon menggeleng. "Tapi dia kata kitaorang still boleh jadi kawan." kata SoYeon. "Ohh,urm,SoYeon. Weekend ni kita outing? Nanti aku ajak KuanLin sekali..." cadang SeonHo. "Okay." SoYeon hanya bersetuju dengan cadangan SeonHo itu.

Weekend :
"SoYeon,cepatlah! Kat luar panas ni..." rungut SeonHo. KuanLin hanya tergelak melihat telatah SeonHo. SoYeon keluar tanpa memakai cermin mata. "Yeppeo❤" bisik SeonHo. "She just right for you." kata KuanLin. SeonHo tersenyum riang.

Mall :
"Kau tak nak tukar contact lense baru?" tanya SeonHo. "Tak de duit." jawab SoYeon. "As usual." kata SeonHo. Dia merangkul bahu SoYeon. "Gomawo,SeonHo." SoYeon tersenyum. KuanLin berasa puas hati dengan cadangannya untuk menyatukan SeonHo dan SoYeon. Selepas puas membeli-belah,mereka membuat keputusan untuk makan tengah hari kerana jam telah menunjukkan pukul 12:45 p.m.

Lunch :
"Masisseo?" tanya SeonHo. SoYeon mengangguk. "Nak apa-apa lagi tak?" tanya SeonHo. SoYeon​ menggeleng. "I'm full." kata SoYeon. "Okay then."

Out :
"KuanLin mana? SeonHo?" SoYeon mencari kelibat kawan-kawannya. "Wehh,jangan lah tinggal kan aku!!!" jerit SoYeon. Dia dah kecut tu,maklum lah lemah semangat. "Chae SoYeon." panggil seseorang. SoYeon​ menoleh kebelakang. Itu SeonHo. Diikuti KuanLin dibelakangnya. SeonHo memegang belon helium dan sejambak bunga. "Would you be mine?" tanya SeonHo. SoYeon terkejut mendengar soalan yang dilontarkan SeonHo itu. Tiba-tiba telefon SoYeon berdering tanda mesej masuk. "Accept him." Mesej itu daripada KuanLin. "Nae." jawab SoYeon. SeonHo memeluk tubuh kecil SoYeon itu dengan erat. "Gomawo,Chae SoYeon. "kata SeonHo. Sejak daripada itu,tiada lagi gangguan daripada ChaeYeon dan mereka hidup bahagia selama-lamanya...

~The End💓~

Nerdy💜Where stories live. Discover now