/1.Part/

4.1K 216 16
                                    

Jin

Stal jsem v kuchyni a vařil večeři pro mě, bratra a Hoseoka. Bydlíme společně v jednom domě. Můj bratr na tom trval. Bál se, aby se mi jako svobodné omeze nic nestalo. Cítil jsem se bez své alfy osamělý.

,,Tady to hezky voní, co to bude až to bude?"zeptal se mě Jung (můj bratr).

,,Kdo si počká, ten se dočká"řekl jsem a praštil ho vařečkou po ruce, když chtěl ochutnat.

,,Au! Jo, málem bych zapomněl. Přijde otec"usmál se a sedl si ke stolu.

,,Táta?".

,,Ano, Hoseok řekl, že má nějaké problémy ve firmě"zamračil se.

Jaké problémy? Vždyť vlastní tu nejvíce úspěšnou firmu v celém Seoulu.

,,Ahoj, lásko"řekl Hoseok (manžel Junga) a obejmul Junga.

Ach, já jím tak ten vztah závidím. Já svojí alfu ještě nenašel.

--------------------------------------------------

,,Ahoj, tati"usmál jsem se a obejmul ho.

,,Ahoj, Jine"povzdychl si.

,,Jak se máš?"zeptal jsem se ho jemně.

,,Dobře"falešně se usmál. Vzal jsem jeho kabát a pověsil ho na háček.

,,Jung mi řekl, že máš nějaké problémy"řekl jsem a táta celý ztuhl.

,,N-nesmysl! Nemám žádné problémy, ty si vařil?"zamračil se a snažil se změnit téma.

,,Ano tvé oblíbené"usmál jsem se.

,,Tak to si dám"řekl a odešel do kuchyně.

Proč jen mi neřekneš pravdu.

--------------------------------------------------

Po večeři jsem umyl všechno nádoby a šel jsem jim popřát dobrou noc.

,,Tak, já si půjdu lehnout"řekl jsem a falešně jsem si zívl.

Je na čase dočíst si všechny zbylé mangy, co mám. He, he. To ovšem oni vědět nemusí.

,,Fajn, hlavně ať tě ráno nenajdu přilepeného na stole.."zamračil se na mě Jung.

Sakra ten mě vždycky prokoukne!

,,Neboj dnes si budu číst jenom do 3 do rána.."nevině jsem se usmál. Na to Jung na mě nahodil face typu"jestli nepůjdeš spát, zabiju tě".

,,Fajn tak ne no, ale jen kvůli tomu, že tě mám tak rád"řekl jsem a rozeběhl se do svého pokoje.

Hoseok

Líbal jsem svoji krásnou omegu a u toho jsem mu mačkal jeho sexy zadeček.

,,Zlato, co kdyby jsme šli dělat zakázané věci?"zašeptal svůdně Jung.

,,Miláčku, dělal bych je moc rád, ale nezapomeň, že je tady tvůj otec a dívá se na nás"povzdychl jsem si a snažil se uklidnit moji rostoucí erekci.

,,To je v pohodě, taky jsem takový byl"zasmál se otec Jina a Junga.

Všiml jsem si, že není zrovna happy. Taky bych nebyl, kdybych byl ve stejných sračkach jako je on.

,,Lásko no tak! Otec už půjde pryč "zašeptal Jung a přitulil se ke mě. U toho mi nezapomněl pohladit moji rostoucí erekci.

Provokatér!

Fight for love (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat