Jin
,,~Good morning~"ozval se ten příšerný budík, že já ho ještě nerozbil o zeď. No nic, vstal jsem z postele a šel udělat ranní hygienu.
Co bych mohl dneska udělat na snídani?
Chvíli jsem přemýšlel. Nakonec mě napadli palačinky. Ovšem všechny moje plány byli v tabu, když jsem viděl Hoseoka u plotny.
,,Co děláš?"zeptal jsem se.
,,Snídani"usmál se a přiložil na pánev další kus vejce.
Tak moment tady něco nehraje. Snídani vždy dělám já!
,,Na tady máš tousty a vejce"řekl a podal mi talíř.
,,Díky"řekl jsem a začal jíst.
Wau! Bylo to vážně vynikající!
,,Tak ty jdeš v sobotu na Manga-fest?"zeptal se mě Hoseok.
,,Jo, proč?"zamračil jsem se
Odkud to ví?
,,Ale jen tak"zasmál se a šel odnést Jungovi snídani do postele.
Divné.
--------------------------------------------------
,,Tak tedy, Manga-fest končí o půlnoci, co kdyby jste u mě ty a Jimin přespali"řekl Kookie, mezitím co jsme se snažili naplánovat nás den D.
,,Jasně! To je dobrý nápad"vykřikl radostně Jimin.
,,U osm u mě?"zeptal se Kookie.
,,Ano. Já půjdu pro Jimina a potom půjdeme pro tebe"usmál jsem se.
,,Tak fajn"dohodli jsme se.
Chtěl jsem dál pokračovat v naší konverzaci to by se však nesměl ozvat ten zvonek.
Sakra je matematika!!
Po škole
,,Hej Jimine, co ty a Yoongi?"ušklíbl jsem se.
,,Včera jsem si s ním četl, ale pochybuji, že by mě chtěl, určitě je mu můj pach nechutný"zamumlal.
,,Ale to určitě ne! Neboj máš dokonalou vůní"usmál jsem se a obejmul ho.
,,Pojď půjdeme domů"řekl jsem a za ruku jsem ho táhl pryč z tohodle pekla hrůzy nazývána též jako škola.
--------------------------------------------------
,,Tak fajn budu tam i s ním"řekl Hoseok.
Otevřel jsem dveře od domů a první, co jsem zaslechl byl Hoseok, který z někým telefonoval. Stoupl jsem se za něho a čekal než přestane telefonovat.
,,Zatím"ukončil hovor a otočil se na mě.
,,Aaa! Ahoj"vykřikl.
,,Ahoj, ty někam jdeš?"zeptal jsem se.
,,Jo, musím si něco zařídit"nervózně se zasmál a utekl. Z okna jsem mohl vidět, jak si bere své auto a odjíždí pryč.
Hoseok
,,Už jsem si myslel, že nepřijdete"řekl jsem se smíchem.
,,Nic radši neříkej"zamračil se. Nechal jsem toho bručouna být a šel k tajným dveřím našeho klubu.
,,Ano?"zamračil se na mě bodyguard, kterého ještě neznám.
,,Tady Hoseok"usmál jsem se na něho.
,,Šéf na tebe čeká"řekl a otevřel dveře.
,,Já vím"vstoupili jsem do klubu a šli směr k Namjoonova pracovna.
,,Tak tedy, chovejte se slušně, já vím, že jste alfa, ale Namjoon je dost výbušný"varoval jsem ho, než jsem otevřel dveře.
,,Ahoj Joone!!"usmál jsem se hned, co jsem vystoupil dovnitř.
Namjoon
,,Ahoj Joone!!"ozval se ten debil.
,,Nemám čas na blbosti Hoseoku, jdeme k věci"zamračil jsem se.
,,Fajn, tak tady tenhle pan ti prodá svého syna jako tvoji hračku"usmál se na mě tak sladce Hoseok až jsem měl chuť mu celý ksicht nechat zhořet.
,,Cože?!"vyjekl ten chlap.
Co čekal? Ubožák.
,,Fotku"řekl jsem. Hoseok vytáhl svůj telefon a ukázal mi ho. Vypadal velmi nevinně a sexy.
Chci ho.
,,Kolik?"zabručel jsem.
,,10 milionů".
Tak málo? Za tak sexy tělíčko?!
,,Fajn"ušklíbl jsem se a nechal jsem Taeho přede mě položit kufřík s penězi.
,,Ještě jsem Vám donesl jeho tričko"začal ten chlap a na stůl mi dal nějaké použité tričko.
Voněl jako skořice, levandule a jako další člověk!
,,Cítím tam i někoho jiného!!"vykřikl jsem a u toho jsem se nezapomněl naštvaně postavit tak, aby šla vidět moje zbraň. Musel jsem ukázat, že si ze mě nikdo nebude dělat dobrý den.
,,Ukaž..."řekl Tae a vzal si ho ode mě.
,,To je krásná vůně"zavzdychal a chvíli byl úplně mimo, ale jakmile viděl můj naštvaný obličej položil tričko na stůl a dělal, jakoby se nic nestalo.
,,Ano! Tehdy u nás byl i jeho kámoš. Kookie myslím"zamyslel se Hoseok.
Má štěstí hajzl.,,Máš štěstí"zavrčel jsem a nechal ho ať si vezme ten kufřík s penězi.
,,Děkujeme"poděkovali.
,,Teď vypadněte"vykřikl jsem a vyhnal jsem je pryč.
,,Nějaký plán jak ho unést?"zeptal se Tae.
,,Hoseok mi řekl, že jde na Manga-fest čí co. Zjistí jak dlouho to trvá možná ho už budu mít zítra"usmál jsem se.
,,Dobře"řekl a byl pryč.
Omego, omego. Budeš můj.
ČTEŠ
Fight for love (Opravuje se)
FanfictionKim Seok-Jin: mladá Omega co si hledá svou alfu, ale zatím se mu nedaří. Kim Namjoon: velmi mocná alfa. Každý si mysli, že je to zase další obyčejná alfa, ale zdání klame. Spolu s jeho společníky má gang. A co se stane, když Jina prodá jeho vlastní...