/3.Part/

3.1K 207 21
                                    

Jin

Sobota

,,Fakt měl úžasný zadek! To ti povídám měl jsem chuť na něho skočit!"zasmál jsem se, když jsem vyprávěl Jiminovi o svém zážitků s jedním alfa číšníkem.

,,Ehm. Nechci tě rušit Jine, ale myslím si, že už je čas vyrazit na Manga-fest"řekl nervózně Jimin a já jsem se zděšeně podíval na hodiny. Při svém fantazírování jsem si ani neuvědomoval kolik je hodin.

Sakra! Už musíme vyrazit na Manga-fest!

,,Pane bože! Už běžím Jimine"vykřikl jsem a začal jsem se rychle oblékat.

,,Čekám tě".

,,Už běžím!"tipl jsem to a šel si sbalit věci do batohu. Mám pocit jako by mi něco stále chybělo.

Nemám lístek! Sakra!

,,Jine"ozval se za mnou hlas Junga.

,,Promiň Jungu, ale jestli něco potřebuješ nemám teď čas"řekl jsem a snažil jsem se najít lístek na fest.

,,Nechci tě zdržovat, ale tohle je důležité"usmál se na mě nervózně.

,,Co?"zeptal jsem se celý vyděšený a otočil jsem se na něho.

Snad to není nic vážného.

,,Víš, poslední dobou mi nebylo zrovna nejlíp. Taky jsem dokonce by, co každou chvíli strašně nadržený. Heat mám taky opožděný, a proto jsem šel za doktorem. A ten mi řekl že...".

,,Že?"celý jsem se napnul a čekal co z něho vypadne.

,,Čekám miminko"řekl radostně. Chvíli jsem se na něho díval jako na ducha, ale poté jsem hned vyskočil na nohy a obejmul ho.

,,Budu strejda! Strejda! Hoseok to ví?"řekl jsem a nechal u toho pustit pár slz z radostí.

,,Ne ještě ne, řeknu mu to-".

,,Co mi řekneš?"zeptal se za náma Hoseok.

,,Lásko!"vykřikl vyděšeně Jung.

,,Co se-..Jine ty jsi něco vařil?"zamračil se na mě Hoseok.

,,Ne?"zamračil jsem se.

,,Co to tedy tak krásně voní?"zamračil se ještě víc a šel k nám.

,,To asi budu já"nervózně se usmál Jung a přiblížil se blíží k Hoseokovi.

,,

,,Ne je to moc dobře"řekl a hned se přitiskl na bráchu.

,,Tak vy dvě hrdličky já už jdu a brácha držím ti palce..."řekl jsem a utíkal pryč.

POV:Hoseok

Jin utekl ven a já jsem tady zůstal zmateně stát.....

,,To nechápu".

,,Víš jak mi bylo špatně?".

,,Ano".

,,Tak jsem byl u doktora".

Ne!! Pane bože!!

,,Ty jsi?..".

,,Ano, zlobíš se?".

,,Cože? Ne lásko jsem strašně rád, já budu táta!!!!"řekl jsem a radostně ho objal.

,,Jak já jsem rád, že si moje alfa".

,,Miluju tě"řekl.

,,Taky tě miluju"řekl jsem a políbil ho.

POV:Jin

Fight for love (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat