Gidenim.

30 3 0
                                    

Gelmicek bir gemi beklemek benimkisi, dinmicek bir sızı gibi sol yanıma oturacak bir ağırlıksın bana. Sonu olmayan imkansızlığım, istesemde geçmicek fırtınalarım. Kokusunu bilmeden özliyeceğim çiçeksin ama bana değil kıymet bilmeyene açacak bir papatyasın. Papatyaları seversin lakin sende bir papatyasın üzülürüm seni seviyor sevmiyor diye koparsalar. Sen öyle koşa koşa gidersin ama ben yerimde saya saya beklerim. Korkma gölge olmam öle hayatına yağmurlarımı saklarım içimde gider sende en uzağa denizler yaparım ben,  yanaşmam okyonuslarına. Sen benim 'kara göründü kaptan' diye sevdiğim değilsin artık 'kara kayboldu' kaptanımsın. Senin benden haberin olmaz öyle, ben senin her anını hisseder senin yerine üzülürüm, mutluluğunu hissettirme bana başkasının boynunda,  ellerinde mutlu oluşun benim yok oluşum olur. Öyle cenazem olmaz benim, içim öleli çok oldu. Sonbaharsın sen bana,  bitmeyecek bir sonbahar. Şiir yazasımda gelmiyor sana başkasına şiirsin işte dize dize mutluda ederler mısra mısra mutsuzda ederler. Artık senin masanda olamam ben başını koyup uzaklara baktığında olamam ben sana hiç birşeyim artık boş boş baktığın karanlığım baktıkça içini karartırım. Ben sana 430 kilometredeyim ama gelmeye kalksan bitmeyen yolum sana. Şimdi istersen şarkını söyle, sana çok şarkılar söyledim şarkı dinleme sırası bende. Elveda diyemiyorum sen gideli asır olmuş zaten. Gönül kalemimi kırmadım hala seni asır asır yazsam anlatamam içimdeki çağlayan sen şelalesini. Şimdi İzmir'in sokaklarında ki çöp gibiyim üstüme basa basa gidersin.

KELEBEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin