Kap,2

242 14 1
                                    

~ 4 timmar senare ~

"Jävlar vad dem skriker" sa jag.

"Man vänjer sig" Svarade Isac och log. "Vill ni följa med upp och stå på sidan av scenen?"

"Visst" svarade vi i kör och Isac tog tag i våra händer och ledde upp oss till yttersidan av scenen.

"HALLÅ STOOOOCKHOOLM!!!" Skrek Isac och började hoppa upp och ner på scenen. En massa tjejer började skrika i samband med att Isac körde sina låtar.
En timme av vilt dansande blev 2, och sen den missnöjda publiken när the fooo klev av scen.

"Isac du är ju bara grym, du rockade" skrek jag och drog in honom i en kram.
Killarna harklade sig lite och kollade på mig. "Vad?"

"Nä nä inget" hörde man dem mumla.

"Jag såg en jävligt snygg tjej i publiken, elr ja typ 5" hörde jag nån av dem mumla när dem gick iväg. Vilka töntar seriöst...

"Bryr dem sig bara om sig själva och tjejer ellr?" Frågade jag Isac och skrattade.

"AA typ fast dem e fett roliga och snälla" svarade han.

"Svårt att tro" svarade jag lite kallt och ryckte åt mig en vattenflaska.
Varför skulle alla killar vara så patetiska? Går bara efter rumpa, bröst, utseende och hår. Vilket betyder att om man är en liten blondin på 1.64 m, med blåa ögon med en liten gul fläck i det ena. Kraftiga former och figurer, ingen speciellt snygg röv och världens rundaste näsa så är man ganska körd. Jävla idiotkillar....

"Yo Gabbs? Vi hade tänk dra ner till donken och ha lite efterfest, hakar du på elle?" Sa Isac och avbröt mina tankar. Nej, jag ville sitta hemma ensam och kola deppfilm och gråta.

"Kan inte. Lovade mamma att jag skulle va hemma 12" mumlade jag och drog ner mina saker i min handväska.

"Är du säker?" Frågade Isac och la en hand på min axel.

"Eeee ja, klart jag är" sa jag och drog fram ett leende för att inte få honom misstänksam. "Ha så kul, vi får ses imorn och göra nå"

"Ja, hejdå då?" Svarade han och drog in mig i en kram.

"Frida smsa mig sen okej?" Skrek jag när jag var påväg emot entrédörren för att joina alla foooers.
Bara vara ensam, det var allt jag ville just nu. Sitta och deppa och tänka igenom vad jag gjorde för fel, och hur jag kunde förlora den viktigaste personen i mitt liv.

*Felix perspektiv*

Gabriella var fett söt, men hon har ju precis blivit dumpad så det är nog inte rätt läge och haffa med tanke på hur ledsen hon var. Men nån dag, jag fick börja smått. Men det fanns något i dem där ögonen och det svaga leendet. Hon var äkta, det kunde man se på hur långt avstånd som helst.

"Hallå?"

"Eeee va?" Sa jag och avbröts i mitt tänkande. OG viftade en hand framför mitt ansikte och flinade.

"HAHA mannen? Jag har frågat dig femtioelva gånger nu. Var hon snygg? Blondinen i soffan?"

"Jag vet väll inte? Jag antar det" muttrade jag och vräkte i mig ett äpple. "Dd?"

"Hon hade fett snygg röv iaf, den saken är klar!" Svarade OG och log.

"Hennes leende var ganska fint endå, och den där gula pricken i hennes ena öga" Svarade Oscar.

"Amen ge er, så snygg var hon faktiskt inte" Gnällde Omar och slängde sig på soffan.

"Bara för att du gillar Nellie" Svarade Jag och alla killar började vicka på ögonbrynen.

"Ja tänk för jag gör det? Problem elr frågor på det?" frågade han och kollade allvarligt på oss.
Vi alla skakade på huvudena och Oscar startade tv:n.
Vi kollade på nyheterna och det var bara en massa trams om hyre höjning och en massa riksmötet.

"Vafan kollar vi på? Det är ju fan FIFA dags nu Oscar!" Sa jag och nickade emot X-boxen som stod på Ogges tv bänk.
Killarna höll med och vi alla började spela, jag och Omar emot Oscar och OG. Ganska orättvist då dem var äldst och vi var yngst, men vi kommer slå dem.

*Gabriellas perspektiv*

Jag placerade badrumspallen under vasken och ställde mig på den för att nå upp till mitt gammla rakblad. När jag äntligen fått grepp om den lilla spetsiga metallbiten, klev jag ner från pallen och sjönk ner emot golvet. Rakbladet flög över min arm och framkallade röd färg där den glidit förbi. Jag set det som konst, bara med en annan sorts pensel. Man tar ut sina känslor utan att slösa papper, det är väll det dem vill? Att man ska vara rädd om miljön.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 12, 2014 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Titanium (the fooo)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora