Not That Bad Giriş

283 28 6
                                    

Miranda daha 8 yaşındaydı. Kış aylarında soğuk günleri daha atlamamışlardı. Noel yaklaşıyordu ve tabiî ki ailesinin durumu iyi olmadığı için ve ailede kalabalık oldukları için ona hediye alınmayacak ablalarının eski oyuncaklarıyla yetinecekti. Her sene noelde ablalarına büyük oldukları için, ikiz kardeşi Liam’a ise erkek olduğu için yeni hediyeler alınacaktı. Oysa o lanet olası eski bez bebekler ile oynayacaktı. Ailesi ona hiçbir zaman ne istediğini sormamıştı. Onun istediği oyuncak arabalardı. Onun okuluna arabayla gelen Bay Collins’in Mercedes 200 Elegance’ını hep kıskanmıştı. Ve iki sokak ötede oturan ve onu çok seven 25- 26 yaşlarındaki komşusu David onu her zaman arabayla gezintiye çıkarırdı. Tabii gizlice çıkardı evden çünkü ailesi bir yere gitmesine izin vermiyordu. Ama bu onu durduramazdı çünkü David bir sokak yarışçısıydı ve onun bazen kenardan yarışları izlemesine izin veriyordu. Tabii David’in kız arkadaşı Emily’nin gözetiminde. Miranda Emily’yi çok seviyordu çünkü Emily ona ailesinin davranmadığı kadar iyi davranıyordu. Hatta ona bir oyuncak araba bile almıştı! Ama Miranda annesinin o oyuncağı içeriye sokmayacağını bildiği için Arabayı David’in evinde bırakmak zorunda kalıyordu. David ve Emily’yi ailesinden daha çok sevdiği kesindi. Bu yaşında ailesinden kopmuştu. David’in yanında arabalarla ilgili pek çok şey öğrenmişti ve büyüdüğü zaman onun gibi yarışçı olacaktı. Belki bunlar çocukça düşüncelerdiama bunu seviyordu. Ailesinin ona karşı olan ilgisizliği ve sıkı yönetimi onu bıktırmıştı. Ve ailesi Küçük Miranda’nın ne hale geleceğinden haberleri bile yoktu…

Not That BadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin