Not That Bad 3. Bölüm

100 13 1
                                    

Paraları sayarken seksi çocuk Ken ezik halini bastırmaya çalışan piçimsi yüz ifadesiyle yanıma yaklaştı alt dudağını yaladı ve "Tebrikler, iyi iş çıkardın!" Paralarımı saymayı bıraktım başımı kaldırırken, gözüme tecavüz eden sokak lambasına sövdüm! Mırıldanarak "Lanet olsun!" dedim tekrar ona dönerek "Bu iyi işti evet her zaman olduğu gibi" dedim ona göz kırpıp arkamı döndüm ve arabama atladım bugün Jamie’nin evinde kalacaktım oldukça uzun bir geceydi. Arabamı Jaminenin garajına park ettim ve eve doğru yürümeye başladım. Karnım gurulduyordu. Jamie beni karşıladı ve yemek yemek istersem buzdolabında bir şeyler bulabileceğimi söyledi. O hemen yatmıştı. Buzdolabını açtım ve bir kaç parça pizza dilimi gördüm, ısıttım ve hemen mideme indirdim. Pizzam bittikten sonra odama ilerledim burada daha öncede birçok kez kaldığımdan odam belliydi. Pijamarimi üzerime geçirip dişlerimi fırçaladım sabah için artık uyumalıyım..

Güneş odaya yavaş yavaş nüfuz etmeye başlarken göz kapaklarım yavaştan dünya ya yeniden açılmak için çaba harcıyorlardı. Aniden telefonum çaldı sinirlice inledim ekrana baktığımda bu Jamie’dendi, bir mesaj göndermiş " yürüyüş için sabah erken kalktım yarım saate evde olurum uyandırmak istemedim x " O gelene kadar duş alsam iyi olacak. Bir ılık duş her zaman iyi hissettirir…

2 Saat Sonra

Jamie eve geldikten yaklaşık 1 saat sonrada Adam geldi. Hayallerimiz hakkında konuşuyorduk. Jamie, nişanlısı ile birlikte Brezilya’ya taşınmak istiyordu ve Adam ise Kendine ıssız bir yerde, sahil kenarında bir ev istiyordu. Ben ise büyük bir şirketin sahibi olmak istiyordum. Zerre kadar sevmediğim kardeşim Liam’dan üstün olduğumu herkese göstermek istiyordum. Bana serseriden başka bir bok olamayacağımı söyleyen aileme aslında kim olduğumu göstermek istiyordum. Onlara acı çektirmek istiyordum. Bana yaşattıkları acını çok daha fazlasını onlara yaşatmak istiyordum…

9 Yıl Önce …

Neden daha başlamamış olan bir müzikale yarım saat önceden gelmek zorundayız ki. Hahh evet çünkü bu annem ve babamın mükemmel oğlu Liam’ın müzikali. Sesi mükemmelmiş, daha bu yaştan bu kadar yetenekli olması mucizeymiş falan filan… Sabahtan beri Liam’a edilen övgü cümlelerinden sadece ikisiydi bunlar, üstelik daha müzikalin nasıl olduğunu daha görmemişlerdi bile! Aileden herkes Liam’ın müzikalini desteklemeye gelir, aileden herkes ablalarımın notları ile gurur duyar, peki ya Miranda’nın şiir dinletisi! Oysaki şiiri kendim yazmıştım ama annem ve babama söylediğimde gelmemek için bir bahane buldular. Bu kadar kötü bir insanmıydım yoksa ben? Herneyse her halükarda 2 saat bu koltukta oturmak zorunda ve Liam’ın cırtlak sesini dinlemek zorundaydım.

Şimdi

“Çocuklar hepimizin hayalleri mükemmel ama paramız yok!” dediğimde hepsinin suratı asıldı. Adam hemen ekledi “Miranda, senin kardeşin dünyanın en başarılı müzik gruplarından birinde ve bok gibi parası var! Yani istediğin zaman ondan para isteyebilirsin ve sen her ne kadar inanmasanda Liam seni seviyor!” “Kes sesini Adam! Asla o aptaldan para istemem! Ama madem hepimizin paraya ihtiyacı var, sanırım bir fikrim olabilir.” Dedim ve yüzüme ibnece bir gülümseme yerleştirdim. Jamie bundan hoşlanmamış olacaktı bana ters ters baktı. “Miranda aklından ne geçiyor bilmiyorum ama şimdiden hoşuma gitmedi.” “Ahh ama benim hoşuma gitti. Ve bu planıma sizde dahil olacaksınız.” “Aklında ne var Miranda?” “Liam oldukça zengin öyle değimli? Ve onun banka hesabında birkaç milyon dolar para çalsak ölmez öyle değil mi?” dedi ve mükemmel sırıtışımı sürdürdüm. Jamie ve Adam ağızları açık bir şekilde bana bakıyorlardı. “Sen delirdin mi! Başımız çok büyük belaya girer Miranda! Olmaz!” dedi Adam. Bana itiraz edebilirlerdi ama en sonunda kabul edeceklerini biliyordum…

Not That BadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin