Noua Viața

101 1 0
                                    

                              Autor P.O.V

        Fratii de la Roma isi deschid o firma foarte cunoscuta in lume. Camilia afla si o suna imediat pe Gina sa ii spuna, apoi ele doua se gandesc sa le faca o surpriza acasa la palatul lui Franco ,chem toti bilionarii pe care ii cunosc.
        La lasarea serii Franco si Andrei  apar si se sperie deoarece gasesc toate luminile stinse apoi se aprind dintr o data iar Camilia si Gina sar cu pizdele in sus strigand  'Surpriza'. Franco se excita si o i-a pe Camilia pe sus  si de duce in dormitor urmand o noapte cu 90 de partide. Gina se oftica si il i-a și ea pe Andrei  intr o camera si incep si ei o noapte amoroasa iar dupa aceea toti invitatii se f*t pe unde unde apuca iar petrecerea se transforma intr-o orgie.
          De dimineata Camilia si Gina se trezesc primele si observa ca nu mai e nimeni  in palat dar Gina mai observa ca invitatii au lasat numai sperma pe tanav si pereti, prezervative pe jos etc.. . In urma se trezesc si cei doi frați ,nervoși după ce au văzut ce s-a întâmplat cu casa lor ,se duc in bucatarie sa faca ceva de mancare dar aceasta e goală . Gina si Camilia strang toata sperma si o pun intr un borcan, apoi il baga la congelat ,în cuptorul cu mircounde si fac o mancare pe cinste!!!!
Surorile mănâncă  cu o pofta de nedeacris ,Andrei si Franco doar s-au uitat la ele ,doar cele doua curve fiind sătule.

     *Dupa o saptamana*
          Franco si Andrei deschid o firma si mai profitabila ca precedenta incepand sa faca si mai multi bani dar nici Camilia si Gina nu sunt mai prejos incepand sa lucrereze si mai mult la filmari Intrecandui la avere pe amandoi.
          Franco se gandeste sa ii faca o surpriza Camiliei, pregatind in curtea palatului o nunta. Camilia si cu Gina ajung de la filmari obosite de la atata supt de p**a si atata lins de c***e
Apoi incepe o nunta faimoasa cu toate vedetele de filme porno si din alte filme celebre

Povestea a doua surori curveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum