Autor POV
Bună ziua doamnelor si domnilor, nu vreau sa ma repet dar am revenit din nou cu un alt capitol . Dupa capitolul anterior numit 'Revenirea' nu v-am mai putut tine la curent cu viața curvelor noastre deoarece aceasta s au enervat intr-o zi si au rupt contractul cu noi dar lucrurile au revenit la normal , in timpul contractului rupt acestea au mai avansat in grad cu foarte mult, aceste grade fiind :
Universală
Universală zeitate
Dimensională
Multi Dimensională
Quatre Dimensională
Iar dupa cum va puteți imagina ele sunt ultimul grad apărut .
Dupa cum știți pe planeta voastră a apărut un așa zis virus , despre care nu știm prea multe.
Curvele noastre au rămas pe planeta pentru a le învață pe cursantele lor , acestea au făcut un pariu ca tot acest an vor sa fie mai modeste si sa renunțe la abilitățile pe care le au , iar cine renunța prima trebuie sa-i dea limbi in pizda celeilalte timp de 5 ani. Acestea si au înfințat o nouă academie in Maldive pentru elevele lor , din păcate din 4 cursante 3 au rămas repetente din cauza nivelului culturii generale scăzut pe care îl aveau , singura care a promovat a fost eleva lor de Aur ,Cumnii (supranumit si coiul luminii).
S au alăturat academiei doua eleve noi, sa va spuneam o "mica" biografie despre ele:
Scherry: Aceasta pretinde ca este femeie , dar încă nu ii putem identifica sexul si orientarea . La fizic semăna cu un om îngropat vizavi de petrol de lângă Cernobîl (este foarte buna prietena cu Periata) apoi găsită dupa 100 de ani intr o peștera din munții Everest (aceasta are actual vârsta de 220 de ani împliniți, anyway vârsta nu contează) . Scherry este o "femeie" trecută prin viață si prin multe p**e , își batătoreste drumul cu ușurintă , oamenii fugind de ea de fiecare data când ii vad fața . Uitând sa menționez ca ea are si un sindrom numit băbăcism , si fiind singura "femeie" din lume care are nu doar un lindic ci 2 (cel puțin așa susține). Un ultim lucru despre ea este ca își ademenește prada făcând contact vizual îndelungat foarte amețitor pentru ai absorbi pe bieții oameni in pizda ei supraomenească.
Căprara: Povestea de viața ca Caprarei este una foarte trista, aceasta o fost abandonată de mic copil de către mama ei (si ea fiind foarte buna prietena cu Periata) si adoptată de către o Curca dintr un oraș numit "actimielas".
Caprara a fost bătută zilnic de către mama ei adoptiva, din cauza ca ea avea o dependentă asupra căcatului, pedeapsa pe care i-o oferea cel mai des mama ei, este introducerea unei furculițe ruginite in pi**a. Dar, nici măcar aceasta pedeapsa suprema nu o putea controla pe Caprara din a consuma căcat zilnic. Intr o zi a fugit de acasă cu iubitul ei, Vasili, si s au adăpostit intr o cabana părăsită din periferia satului Actimelas , sperând sa ducă o viața liniștita alături de el. Intr-o noaptea , Vasili s a trezit cu niște crampe la stomac din cauza fânului mâncat in acea zi si a fugit din casa dupa un brad aflat la un kilometru de cabana deoarece ii era frica ca Căprara sa nu ii miroasă căcatul . Din păcate planul lui Vasili nu a funcționat deoarece nici o băsină nu a apucat sa tragă că gura Caprarei era îndesată intre bucile lui , absorbind tot din el pana la moarte .
A doua zi Caprara a fost arestata de un milițian aflat in zona si dusă la o închisoare de curci (așa zisa si fermă) dar dupa a trebuit sa fie mutată la o închisoare de maxima securitate construită doar pentru ea deoarece aceasta le absorbeau călcatul tuturor colegelor de celulă . Pe drumul spre închisoare , cu toate ca era sedata, ea a simțit mirosul de bălegar aflat la o milă de ea , a sărit din mașina si a căzut intr un canal unde si a petrecut următorii 5 ani din viața .
Intr o zi norocoasa a fost găsită de un antreprenor drogat , si angajata ca aspirator pentru a face clisme cailor, elefanților si alte animale de talie mare .
Camilia si Ginoaia din păcate cam o sa aibă de furca cu aceste creaturi , dar știm ca ele ele fac fata oricărei provocări din viațăRevenim dupa o scurta reclamă.
Lălăilă si lălăilă , cumpara si tu...
CITEȘTI
Povestea a doua surori curve
HumorÎn fiecare zi avem aprox 500-600 de clienții. Noi mergem si la școală dar, pentru a compensa lipsa p**i ne luăm aparate speciale după noi. Pentru a ne contacta dati-ne un comentariu și un nr de telefon! Acesta carte este doar un pamflet. Totul a inc...