Kirmizinin en koyu tonu
-"Günaydın,gamzelim"
"Günaydın, bay yakisiklim. " diye selamlamak isterdim kendini birsey zanneden okulun populer teşkosuna.O,bayan kendini bir sey zanneden özge idi.Bu okul benim icinde bulunmaktan her gün ,her saniye lanet okudugum yerdi.
Okul; mayinli bolge
Ilk tenefuse cikmistik. Cantamdan okumakta oldugum kitabi elime aldim tam kitabin o guzel sayfasini acip okumaya basliyacakken,titresimde olan telefonu elime alip ekranina bakmadan kapattim. Gerizekali birde anlamaz,ikide anlamaz hayir yani benim senden nefret ettiğimi biliyorsun.
Bu ısrarci kisi abimdi ben abimi 15 yasimda tanimistim. Ondan nefret ediyordum, yürürken bile nefesini ensemde hissediyordum sanki resmen paranoya balamistim.Gerci ben ona gereksiz abim demeyi tercih ediyordum. On bes yil boyunca gormedigim ,on alti yasima girdigim gun pastami keserken bir anda kapinin calmasiyla karsima cikanbiri icin, bu isim ona cok kibarca soyledigim bile denebilirdi.
Bu okuldan ve bulundugum ortamdan nefret etmemin sebebi olan abimle yasamaya gecen ay baslamistim. Bir aydir kendimden nefret etmis gibi yasiyordum.
Telefon yine israrla caliyordu ben ise kendimi israrla sakin olmaya zorluyordum. Sahildeydim. Her ne kadar sevmedigim biryerde kalmak zorunda olsamda ,en azindan simdilik tekim ve biraz mutlu olabilirim. Abimin hayatimi mahvetmesine izin vermeyecektim.Telefonu tamamen sesize alip ceketimin cebine koydum.
Babaannemi cok ozluyordum. Biyolojik abimin on alti yillik bir yarari varsa , o da babaannemle aramdaki bagin farkli olmasiydi. Babaannem benim herseyimdi dostum,arkadasim kisacasi akliniza gelebilecek hersey. Birlikte cok eylenirdik. Onu gercekten özlüyordum. Buraya gelmemi o da istemisti. Hala abimin yaninda benim nasil guvende olacagimi zannetmesine inanamiyordum, ama babaannemin savunmasi ben ölunce bir tane akraban oldugunu kabullenmem gerektigiyle ilgiliydi. Bana butun akraba baglarimin öldugunu ya da hepsi ile kus oldugunu soylemesi cok sacma olurdu,ama keske tercih hakkim olabilseydi. Oysa babannem bana karsi hep durust olup ve her zaman dogruyu soylemisti.
Babannem IZMIR 'de konak 'in yakinlarinda kucuk bir terzi dukkani vardi. Elbiseler falan dikerdi cok becerikliydi iste dikip satiyordu. Daha önce pek cok yerde calismisti. Bende harcamalarimk dikkatli yaparak iki yil once babannemin dukkanini acabilmistik. Simdi diceksinizki sen kac yasindasinki kac paran olsun ama bir tl de bir tl dir
Ben de yazlari garsonluk yaparak ona destek olmustum. Cok zengin degildik ,ne de cok fakir. Bir sekilde idare ediyorduk. Herseyimizi planli yapmaya calisiyorduk. Nerede ne yapacagimizi falan hep aylar oncesinden kararlastiriyorduk. Cogu zaman ekstra uzerine faiz binsin diye paramizi banakaya yatiriyorduk.Babannem bu senin icin desede , ben onun isini buyutmek istiyordum.Beraber güzel bir hayat sürerken ,gereksiz abim İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi'nde tıp okumuş şu anki arkadaşı ile birlikte bir klinik açmıştı . Abim bizi bırakıp ve böylesine bir elde etmiş . Alkış.
Abimin hakkında merak ettiğim tek şey , neden yıllar sonra benim hayatımın içine sıçmak istediğiydi . Sormuyordum , çünkü onu umursadığımı düşünmesini istemiyordum. Onu hiçbir şekilde umursamıyordum , o benim hayatımda yoktu . Bundan önce yoktu bundan sonra da olmayacaktı.
Kısa süreliğine , onun sıcal parasının satın aldığı evde , bana ayrılan bir odada kalacaktım . Sonra ait olduğum yere geri dönecek ve ait olduğum hayata devam edicektim .Doğrusunu söylemek gerekirse bu şehre ait değilim .
Bu arada ben kim miyim ?
Ben on altı yaşına kadar babaannesiyle kalan , günlerini babaannesinin ve diğer herkesin tanımıyla terbiyeli , dürüst , akıllı , notları iyi halk diliyle inek öğrenci modeli olan , şimdi ise hayatında ilk defa gören , hiç tanımadığı abisiyle kalmak zorunda olduğu için hayattan nefret eden ben , zavallı Acar . ismimin garip olmasına bakmayın . Babaannem bana bu ismi vermiş çünkü ismimin anlamı becerikli , yetenekli . Zaten öyleyimdir. Bide göbek adım var tabi her insanın olduğu gibi Agah . Ama çoğu kişi bilmez bunu . Yakın arkadaşım Barlas dışında ve babaannem tabi . abim bilmiyor mesela.
Barlas demişken ... Babaannemden sonra tek arkadaşım o .
Yorumlarinizi bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM #WATTYS 2017
Teen Fictionİlk calismam hatalarim varsa kusura bakmayin Başlangic tarihi :26.10.2017 Bitis tarihi. :