İNSAN NE BEKLER?

13 2 0
                                    

İnsanlar hayattan ne bekler?…Sevgi, aşk, para, daimi mutluluk, aile, güzel bir iş, en iyi yerlere gelmek vb…. Böyle tonlarca şey. Peki ama onların istekleri onlar için doğru kararlar mıdır? Mesela hiç sevmesini bilmeyen birine sevgi ağır gelmez mi? Hayatı boyunca hiç bir başkası için göz yaşı dökmemiş biri aşkı nasıl anlıyacak? Aç gözlü birine dünyaları verseniz de daha fazla para istemez mi? Mutsuz olmaya alışmış mutsuzluğu kabullenmiş biri mutlu olunca yadırgamaz mı? Hep tek başına yaşamış ve düzenini kurmuş biri aile kurabilir mi? Hiç okumamış çabalamamış biri iyi bir işi başarabilir mi? Veya iyi bir yere gelmeyi hakeder mi?
          Herkes kendi için standart olan şeyleri ister. Artık öyle bir hale geldik ki isteklerimiz bile kalıplaşmış. Mesela 3 dilek hakkınız olsa ‘pamuk şeker, pizza ve kola’ diler misiniz? -Hayır. Veya 'küçük bir kasaba da yaşamak , sahil kenarında bir ev ve bir kedi’ diler misiniz? Hayır efendim hayır dilemezsiniz. Çünkü sizin hayatınız klasik eğer bir uzaylı olmayı dilerseniz deli olursunuz bir pamuş şeker dilersiniz insanlar size ya salak gözüyle bakar ya da deli. Lütfen siz bağışlayın sorun bendeydi…
           İnsan olmadığımı söyleyen kişilere her zaman onay verdim çünkü artık 'insanlık’ denen kavram öyle bir hale geldi ki….herkes insan ama kimse kimseye yardım edemiyor, gülümseyemiyor, sevemiyor. Ama sorsanız hepsi iyi kişiler. Hiç bir kusurları yok. Hiç bir kusurun yok diye mi bir insanın  dış görünüşünde.       -senin gözünde kusur olan- özellikleriyle dalga geçiyorsun? İşte size acı bir gerçek hiçbir insan kusursuz değildir. Elbet vardır bir yerde kusuru ama bu kusur kimseyi ilgilendirmez!
              #mutluydugökyüzü

mutluydu gökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin