Poza din ziar

322 24 2
                                    

   Lary era socata de ceea ce vazuse,parca retraia acel vis din nou.
    -Barbara esti mai bine?intreba Lary
    -Ochii aia ma priveau cu atata ura!continua Barbara
    -Tu ai spus ca ,corpul era sfartecat,poate doar ti sa parut,un mort nu poate sa te priveasca si nu cu ura!spuse Lary incercand sa o linisteasca
    -Nu intelegiiiiii ochii erau scosi erau pusi in perete legati de un cui ma priveau!!!!urla Barbara
    Lary incremenise,cine il omorase ii scosese ochii ca mai apoi sa ii atarne pe un perete.Tot drumul nimeni nu mai scoase un cuvant,Barbara ramase sa doarma la Chad si Lary acasa.Se pregatira de somn si se asigurara ca toate intrarile in casa sa fie bine inchise.
    Peste noapte Lary se trezii,Chad nu era in pat asa ca se ridica sa vada ce face,trecu pe langa camera unde dormea Barbara dar si ea lipsea.Din bucatarie se auzii o voce:
    "Nu pot sa mai fac asta" era vocea Barbarei,Lary intra in bucatarie,Chad cauta o bere in frigider,Barbara era asezata pe masa.
     - Nu aveti somn?intreba Lary
     -Micuto,vino!spuse Chad luand-o in brate
     - Barbara nu are somn,am auzit ceva in bucatarie si am venit sa vad ce este!spuse Chad apoi continua,tu ce faci treaza?
      - Nu erai in pat asa ca am venit sa te caut!Despre ce vorbiti?
      -Nimic,incercam sa ne ocupam timpul daca tot nu avem somn!spuse Barbara
    Lumina diminetii se facu vazuta si nici unul dintre cei 3 nu dormisera.Barbara se imbraca sa plece,isi lua geanta,ii saluta pe cei doi si iesii pe usa.
    Mai tarziu Chad pleca si el la servici iar Lary se pregatea si ea sa iese.Imbraca o rochita alba vaporoasa cu dungi negre verticale,in picioare isi puse o pereche sandale negre,parul il lasa pe spate si fu gata de iesire.Trecu prin parc,avea obiceiul sa treaca pe acolo cand era trista.Inainte sa se aseze pe o banca cumpara un corn si un ziar,cauta un servici.
     Bancile erau toate goale deci putea sa decida unde vrea sa stea,alese o banca de langa lac,ii placea acolo,un copac imens care tinea umbra bancii si un pod peste lac care ii creea o stare de liniste.Ori de cate ori trecea pe langa acel pod avea parca un deja-vu.
    Incepu sa rupa din corn si sa arunce firimituri la porumbei,deschise ziarul si citii cateva anunturi de servici dar nu gasi nici macar unul pe placul ei,schimba pagina:
     "Un barbat de 33 de ani gasit decapitat intr-un  peco dupa ce petrecuse toata seara in club,prietenii spun ca acesta ii sunase chemandu-i in ajutor dar ajunsi acolo barbatul era deja mort.Nu mai departe cu 6 km un alt barbat de 27 de ani a fost gasit mort in aceasta dimineata in casa lui,politistii spun ca omul a trecut prin  chinuri cumplite inainte de a murii,corpul a fost gasit sfartecat iar parti din corp lipsesc.Oamenii legii banuiesc ca,crimele sunt legate intre ele si ca din spusele rudelor acestia petrecusera in club cu o seara in urma."
     Poza de sub anunt o lasa pe Lary fara cuvinte.Cei 5 baieti din poza erau cei din peco,Chad ii spusese ca erau prietenii lui dar din poza si din marturiile acestora era clar ca il cunoasteau pe baiatul decapitat si ca acestia venisera in ajutorul lui.

Protejata de Diavol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum