Capitol dedicat tie SiaAngel17 sper sa iti placa.
P.S. E prima oara cand fac dedicatie(cu telefonul)habar nu am ce mi-a iesit deci don't judge me please.*****************************************
-Lary!!!!se auzi cineva strigand
Lary privi in spatele ei si il vazu pe Chad,se indrepta spre el ai il imbratisa puternic,cu toate astea isi amintii ca el si Barbara erau impreuna.Se retrase din bratele lui si ii intoarse spatele.
-Cum ai reusit sa iesi?Nu ai nici macar o zgarietura!intreba ea
-Am iesit inainte de incendiu,toti fugeau in stanga si in dreapta,am reusit sa dezleg nodul si am scapat!raspunse el
-Barbara unde e?continua Lary
-Ea a scapat pe una dintre ferestrele sparte,apoi am iesit si eu dar afara am pierdut-o!
-Cred ca ar trebui sa plec acum!Caut-o pe Barbara!spuse ea
-Stai Lary!!!striga Chad dar ea nu se oprii
Dupa tot ce se intamplase,avea nevoie de o pauza,era obosita,speriata,se simtea tradata.Ajunse acasa,isi facu un dus si imbraca pijamalele,mai tarziu ajunse si Chad.Se duse drept spre dormitor,Lary citea o carte.
-Trebuie sa vorbim!spuse el
-Nu....cred ca unica explicatie pe care poti sa mi-o dai este ce dracu era acel monstru in bar?
-Ce monstru?In bar nu era nimic,tot fumul provocat de foc ti-a provocat halucinatii!
Lary inchise cartea si o aseza pe noptiera.
-Inceteaza!!!!!Tu erai monstrul,erai tu!!!urla Lary
Imediat dupa,Barbara intra si ea in dormitor.
-Voi doi iesiti imediat din camera!Imi este scarba de voi!continua Lary
-Lary te rog asculta-ma!spuse Chad
-Nu Chad,tu sa ma asculti,a trebuit sa aflu de la un necunoscut ca voi doi sunteti impreuna iar dupa incendiul in bar tu te-ai preocupat sa o salvezi pe Barbara,nu pe mine.Cred ca ai ales!!!spuse ea
-Nu am ales nimic,eu te iubesc!!!striga Chad lovind peretele cu pumnul
-Atunci este momentul sa o faci!spuse calma Lary apoi continua,ori eu ori Barbara!
-Ok vrei sa aleg?Atunci voi alege!raspunse el apoi iesii nervos din camera
-Nu a fost nimic intre noi,el te iubeste,nu trebuia sa ii ceri sa aleaga!spuse Barbara cazand in genunchi iar lacrimile incepura sa ii curga pe obraji.
Chad se intoarse,ramase in spatele Barbarei si o privii pe Lary.Cu mana stanga o prinse pe Barbara de par,ii trase capul pe spate si ridica mana dreapta in care avea un cutit.Ii taie gatul continuand sa o priveasca pe Lary.Ea ramase incremenita,facu doi pasi in spate si se impiedica de piciorul mesei cazand.
-Te-am ales pe tine!spuse Chad privindu-si mainile pline de sange apoi se aseza in genunchi.
Din spatele Barbarei iesira doua aripi negre,mainile si picioarele ii se deformara,corpul ei se transformase,era mutilata.Lary privea corpul neinsufletit sau mai bine spus,monstrul care provocase incendiul in bar.
Chad era in genunchi cu privirea in pamant continua sa isi priveasca mainile din care picaturi de sange cadeau pe podea.
CITEȘTI
Protejata de Diavol 2
ParanormalLary revine mai hotarata ca niciodata sa afle raspunsurile la intrebarile care o macina de atata timp.Dar ce se va intampla intre ea si Diavol cand aceasta il gaseste?